آفتاب

یک برنامه فان اقتصادی در راه + تیزر پخش

یک برنامه فان اقتصادی در راه + تیزر پخش

«626»، عنوان برنامه اقتصادی جدید سعید نبی - تهیه‌کننده سابق «مناظره» - است که به گفته خودش «به شکل فان و مفرح تهیه خواهد شد و به‌زودی به شکل زنده به روی آنتن شبکه یک می‌رود.»

این تهیه‌کننده تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، با بیان این که پس از دو سال دوری از تلویزیون اکنون با برنامه جدید «626» به فضای تولید بازخواهد گشت، خاطرنشان کرد: «626» یک برنامه تلویزیونی است که صرفا اقتصادی هم نیست، بلکه یک برنامه مفرح و سرگرم‌کننده است و نمی‌توان نگاهش را صرفا به بخش اقتصادی و اجتماعی محدود کرد.

نبی هم‌چنین اعلام کرد: اکنون تیزرهای برنامه «626» از شبکه اول سیما در حال پخش است. ما در این برنامه به دنبال این هستیم که ایرانی‌ها به ایرانی‌ بودنشان بیشتر فکر کنند و یادمان نرود که از یکدیگر حمایت کنیم و به ایرانی‌ بودنمان افتخار کنیم. در حال حاضر ساخت دکور برنامه «626» توسط پیمان قانع در مرحله نهایی قرار دارد و فکر می‌کنم ساختار دکور این برنامه نسبت به بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی جذاب‌تر است. امیدوارم مردم از این برنامه خوششان بیاید.

تهیه‌کننده «626» در ادامه گفت: این برنامه قرار است به شکل زنده از شبکه یک به روی آنتن برود و اکنون در حال آماده‌سازی یکسری بخش‌های ویژه آن هستیم که به زودی آماده پخش خواهد شد. همچنین در کنار بخش‌های زنده، یکسری آیتم‌های ویژه‌ای هم داریم؛ ضمن اینکه «626» هفته‌ای سه روز در هفته، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه پخش خواهد شد اما روزهای دوشنبه کاملا متفاوت‌تر خواهد بود و فضای خاصی را برایش در نظر گرفتیم.

نبی همچنین به خبرنگار ایسنا خبر داد: مجری برنامه «626» انتخاب شده است اما فعلا در حال بررسی است تا به قطعیت برسد.

تهیه‌کننده برنامه‌های اقتصادی تلویزیون در پایان گفت‌و‌گوی خود درباره عنوان برنامه «626» توضیح داد: ترجیح می‌دهم درباره نام این برنامه فعلا توضیحی ندهم تا خود بینندگان هنگام پخش علت نامگذاری این برنامه را کشف کنند. «626» به زودی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه بین دو خبر 19:30 و 20:30 از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

کد N941142

وبگردی