آفتاب

حبیبی: تنها راه پیروزی اصولگرایان در انتخابات پیش‌رو ائتلاف است

حبیبی: تنها راه پیروزی اصولگرایان در انتخابات پیش‌رو ائتلاف است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: سه تشکل ایثارگران، پایداری و موتلفه اسلامی توافق کرده‌اند که با راهبرد« یک صدا - یک فهرست» و براساس خرد جمعی در فرآیند همگرایی و وحدت اصولگرایان حرکت کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدنبی حبیبی در اجلاس سراسری دبیران استانی سه تشکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر وحدت اصولگرایی اظهار داشت: تنها راه پیروزی اصولگرایان در انتخابات پیش‌رو ائتلاف است.

حبیبی تصریح کرد: اصولگرایان باید نقشه‌های دشمن را بشناسند و آن را درک کنند و در داخل سازمان ولایت عمل کنند. ما باید به پیوند مقدس همه ظرفیت‌های اصولگرایی پایبند باشیم. اصولگرایان باید از خود بپرسند که آیا درک درستی از دشمن و ترفندهای آنها دارند؟ آنها اگر نقشه‌های دشمن را محاسبه نکرده‌اند دچار غفلت شده‌اند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: خوشبختانه جلسات متعدد و خوبی میان سه تشکل ایثارگران و پایداری و موتلفه اسلامی در جهت وحدت اصولگرایان برگزارداشته شده است. این سه تشکل در بیش از ۲۰ نشست اصلی و فرعی با برآورد اوضاع و شرایط پیش‌رو در آستانه انتخابات بر وحدت و ائتلاف حداکثری اصولگرایان تاکید دارند. سه تشکل تعهد داده‌اند که نه تنها فهرست جداگانه نخواهند داد بلکه بر روی افراد اختلافی اصرار نورزند.

وی با بیان اینکه ما خودمان را قطب عالم امکان نمی‌دانیم که دیگران به ما بپیوندند افزود: این سم مهلک است و اصولگرایان هیچ کدام خود را قطب اصلی نمی‌دانند. ما براساس خرد جمعی، روند همگرایی را طی می کنیم و امیدواریم همه ظرفیت‌های اصولگرایی در این فرآیند قرار بگیرند. هر سه تشکل پذیرفته‌اند که فهرست نهایی بر اساس سهمیه‌بندی احزاب، افراد و اضلاع اصولگرایی شکل نمی‌گیرد بلکه بر اساس معیارها و مقیاس‌های ولایی و صلاحیت‌های علمی و عملی نامزدها شکل خواهد گرفت.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان در مورد ساز و کار رسیدن به فهرست واحد نیز گفت: ساز و کار رسیدن به فهرست مورد اجماع، توسط شورای هماهنگی اصولگرایان و نهایتا شورای داوری تعیین خواهد شد. سه تشکل، تاکید بر گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان رهبری و اصول و ارزش‌ها را اصل دانسته و به دنبال تشکیل جبهه فراگیر اصولگرایی هستند.

انتهای پیام

کد N940850

وبگردی