آفتاب

تمجید مدیرعامل وسرمربی فرانکفورت از احسان حاج صفی

تمجید مدیرعامل وسرمربی فرانکفورت از احسان حاج صفی

مدیر باشگاه و سرمربی باشگاه دسته دومی FSV FRANKFURT از عقد قرارداد با ملی پوش ایرانی ابراز خوشحالی کرده و کیفیت کار حاج صفی را مورد تمجید قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت باشگاه FSV FRANKFURT در گزارشی به حضور احسان حاج صفی در این تیم پرداخت و از ملی‌پوش ایرانی تمجید کرد. بر اساس این گزارش قرارداد حاج صفی با باشگاه یاد شده تا روز ۳۰ ژوئن سال ۲۰۱۷ اعتبار دارد.

در بخشی از این گزارش آمده است: این بازیکن ۲۵ ساله هم توانایی بازی در پست دفاع و هم هافبک چپ را دارد. او در جام جهانی ۲۰۱۴ بازی کرده و ۶۹ دیدار ملی را در کارنامه دارد. حاج صفی سه بار با سپاهان قهرمان ایران شده و در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کرده است. و در لیگ خلیج فارس ایران هم با پیراهن سپاهان و تراکتورسازی به مرز ۱۰۰ بازی رسیده است.

توماس اورال سرمربی تیم FSV فرانکفورت درباره حاج صفی گفت: حاج صفی با وجود سن کم بازیکن با تجربه بین‌المللی است که در جام جهانی هم به میدان رفت. او می‌تواند مشکل ما را در دفاع چپ حل کند و در خط میانی نیز بازی کند.

کلمنس کروگر مدیرعامل باشگاه FSV در این باره عنوان کرد: ما مفتخریم که بازیکن با تجریه‌ای مثل احسان حاج صفی را به خدمت گرفته‌ایم. این بازیکن قبلا توانایی خود را در جام جهانی نشان داده و در بازی‌های فراوانی آسیایی هم این کار را به نمایش گذاشته بود. حاج صفی می‌تواند در بالاترین سطح اروپا بازی کند.

احسان حاج صفی نیز درباره پیوستن به این تیم گفت: پس از موفقیت در بازی‌های خانگی این یک مرحله جدید از زندگی من است و می‌خواهم در بوندس لیگای ۲ و در کشوری که قهرمان جهان است بازی کنم که این یک چالش بزرگ برای من است. از باشگاه فرانکفورت تشکر می‌کنم و و از هر فرصتی برای پاسخ دادن به این اعتماد استفاده خواهم کرد.

کد N940809

وبگردی