آفتاب

انصاری: اقتدار نیروهای مسلح بر مبانی قرآن استوار است

انصاری: اقتدار نیروهای مسلح بر مبانی قرآن استوار است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش گفت: امروز اقتدار نیروهای مسلح ما بر مبانی قرآن استوار است و نیروهای نظامی ما در یک دست قرآن و در دست دیگر سلاح دارند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین انصاری در محفل انس با قرآن در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که به مناسبت دهم شهریور روز قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) برگزار شد، اظهار کرد: همه ما باید به قرآن به عنوان یک نعمت نگاه کنیم چرا که قرآن شفای همه دردها است به ویژه دردهای روحی و فکری و همه ما باید از این نعمت نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم و بزرگترین استفاده از قرآن در فهم و عمل به آن است.

وی همچنین افزود: در دنیا همیشه هرجا حرف و سخن حق بوده، در مقابل آن باطلی قد علم کرده است و این همه تهدید و تحریم و فشار که بر ما وارد می‌شود به خاطر این است که حرف حق می‌زنیم و به همین خاطر اهمیت نیروهای نظامی ما، یک اهمیت دینی است و اگر مقام معظم رهبری می‌فرمایند در دفاع از این کشور مظلوم پدافند در اولویت اول است این یک واقعیت دینی، اجتماعی و سیاسی است.

در این مراسم قاری بین المللی قرآن آقای احمد ابو القاسمی و قاری برتر ارتش آقای محمد نصرتی به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند و حافظ کل قرآن آقای شیبانی به سوالات قرآنی حضار پاسخ گفت.

همچنین در پایان این مراسم از فعالان قرآنی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

کد N940644

وبگردی