آفتاب
شکوری راد:

اتحاد ملت با تمام ارکان نظام رویکردی سازنده دارد

اتحاد ملت با تمام ارکان نظام رویکردی سازنده دارد

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با اعلام اینکه ما با تمام اصلاح طلبان متحد هستیم، تصریح کرد: رویکرد ما با تمام ارکان نظام رویکردی سازنده است. اعضای سابق حزب مشارکت در صورت فعالیت مجدد این حزب اختیار دارند تا از اتحاد ملت خارج شوند و به حزب سابقشان بپیوندند یا در این حزب جدید باقی بمانند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اولین کنفرانس خبری حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با حضور اکثریت اصحاب رسانه از جمله خبرگزاری ها و روزنامه های اصولگرا و اصلاح طلب کمتر از دو هفته پس از اولین کنگره ی این حزب برگزار شد.

سوالات متعددی در این نشست خبری طرح شد که اکثر این سوالات حول موضوع حضور اعضای حزب مشارکت در این حزب جدید بود . شکوری راد چندین بار در این کنفرانس خبری اعلام کرد که حزب اتحاد ملت ایران اسلامی نه ادامه دهنده ی حزب مشارکت است و نه نامی مستعار برای ادامه ی فعالیت آنان خواهد بود.

به گزارش ایسنا دبری کل حزب اتحاد ملت در ابتدای اولین کنفرانس خبری این حزب ، اظهار کرد: خوشحالیم که همه رسانه‌های همسو و غیر همسوی ما در این کنفرانس خبری حضور دارند. امیدواریم فرصت خوبی برای ارتباط با رسانه‌ها ایجاد شده باشد. بعد از برگزاری کنگره تصمیم گرفتیم تا فضایی برای بیان سوالات همه رسانه‌ها فراهم شود. ایران یک کشور 78 میلیونی است که مردم آن تصمیم گرفتند تا نظام گذشته را تغییر دهند و نظام جمهوری اسلامی را برقرار کنند.

وی ادامه داد: همان مردم که ما هم جزو آنها بودیم قانون اساسی را تدوین کردند و به آن رأی دادند. این قانون اساسی میثاق ملی ما است. من امروز این قانون اساسی را با خود همراه آوردم تا بگویم این قانون اساسی است که مشخص می‌کند ما چه بگوییم چگونه رفتار کنیم و چگونه با دیگران در تعامل باشیم. ما برای اجرای قانون اساسی و بر اساس قوانین نظام حرکت می‌کنیم. از تجربیات گذشته استفاده می‌کنیم؛ چراکه دوران‌های زیاید را پشت سر گذاشته‌ایم و بنا داریم با استفاده از این تجارب آینده را رقم بزنیم.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: تجربه‌ها به ما یاد داد تا روی اصولمان محکم بایستیم ولی اجازه ندهیم حاشیه‌ها درگیرمان کند. تجربه کردیم برای تحقق اهداف خودمان با ارکان‌های نظام هماهنگ باشیم. ممکن است از لحاظ دیدگاهی با برخی از ارکان اختلف نظر داشته باشیم اما با آنها چالشی نداریم و به رسمیتشان می‌شناسیم. ما با آنها تعامل می‌کنیم.

شکوری راد افزود: رویکرد ما رویکردی سازنده با همه ارکان نظام است. هر اصلاح طلبی با هر معیاری که از اصلاحات دارد متحد ما است. ما دست همکاری به سمت همه اصلاح طلبان دراز می‌کنیم و اعلام می کنیم که رقیب هیچ جریان اصلاح طلبی نیستیم و می‌خواهیم مسیرمان را به اتفاق هم طی کنیم. ما تلاش می‌کنیم در جامعه‌ای که متکثر است به مخالفین‌مان فرصت بدهیم؛ چرا که حضور مخالفین به ما این امکان را می‌دهد تا قوی‌تر شویم.

ادامه دارد

کد N940573

وبگردی