آفتاب

ابراز امیدواری پادشاه اردن به حل سیاسی بحران سوریه

ابراز امیدواری پادشاه اردن به حل سیاسی بحران سوریه

پادشاه اردن ضمن ابراز امیدواری نسبت به حل و فصل سیاسی بحران سوریه در سریع‌ترین زمان ممکن، تاکید کرد که روابط امان با کشورهای عربی بسیار قوی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری ایلاف، عبدالله دوم، پادشاه اردن در دیدار با برخی مسوولان استان امان در دفتر پادشاهی گفت: روابط ما با کشورهای عربی بسیار قوی است و هماهنگی خوبی با برادران عرب خود درخصوص موضوع سوریه و عراق داریم.

وی افزود: طی سفر هفته گذشته به مسکو فهمیدم که روسیه برای حل سیاسی بحران سوریه تلاش زیادی می‌کند. ما امیدواریم که بحران سوریه در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود.

عبدالله دوم تاکید کرد: صرف‌نظر از تحولات سیاسی سوریه، اوضاع میدانی در این کشور نیاز به زمان بیشتری دارد. اما در نهایت وظیفه ما حمایت از مرزها و مردم کشورمان است.

پادشاه اردن درخصوص اوضاع داخلی اردن نیز تاکید کرد: اولویت ما اوضاع اقتصادی و اجتماعی به ویژه فقر و بیکاری است. ما امروز به چگونگی همکاری با دولت برای پیشرفت این اوضاع و افزایش فرصت‌های شغلی برای شهروندان فکر می‌کنیم.

وی گفت: من هفته آینده برای باز کردن عرصه به روی سرمایه‌گذاری‌ها در بخش‌های مختلف به چین سفر می‌کنم.

عبدالله دوم درخصوص خدمات‌رسانی در امان گفت: چالش‌ها در بخش خدمات، ارتباطات، محیط زیست، خدمات‌رسانی پزشکی و فشار بر مدارس نهفته است. اما ما با همکاری دولت برای بهبود اوضاع اقتصادی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N940080

وبگردی