آفتاب
رییس جمهور:

تروریست از صلح و مذاکره گریزان است

تروریست از صلح و مذاکره گریزان است

رئیس جمهور با بیان اینکه رژیم و سازمان‌های تروریستی هیچگاه در مسیر انتخاب نیستند، گفت: رژیم‌های تروریستی به جای اینکه به سمت صندوق آراء و انتخاب حرکت کنند به دنبال ارعاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دومین کنگره بین‌المللی 17 هزار شهید ترور با بیان اینکه همه تروریست‌ها از استقبال و یا خواست مردم محروم هستند، اظهار کرد: در میان ملت‌ها، جوامع و آرای عمومی مردم با تروریست‌ها نیست و حتی شاهدیم که رژیم صهیونیستی از آرای مردم و صندوق رأی می‌ترسد. یعنی مرگ خود را در کنار صندوق رأی می‌بیند.

رئیس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه همه کسانی که مسیر ترور را انتخاب کردند،‌ صلح و مفاهمه و مذاکره را خیانت می‌دانند، خاطرنشان کرد: مسیر تروریست‌ها مسیر خشونت و افراط است ، در حالی که در مذاکره دوطرف باید به حد میانه برسند اما رژیم‌های تروریستی راه میانه را قبول ندارند و رنگی جز سیاه و سفید را نمی‌شناسند.

روحانی با تأکید بر اینکه تروریسم از صلح و تفاهم و مذاکره گریزان است، افزود: تروریست‌ها خود را میزان و مرکز عالم می‌دانند و معمولاً حالت پیشوا پرستی دارند و فردی که رئیس سازمان تروریستی‌شان است را حتی گاهی برترین مقام روی زمین می‌بینند.

روحانی تأکید کرد: برای فاصله گرفتن از تروریست در دنیا باید در منطقه و جهان اقدامات متحد با برنامه ریزی جدی شکل گیرد.

ادامه دارد...

کد N940046

وبگردی