آفتاب
یک فعال دانشجویی:

دولت یازدهم با تدبیر بزرگان نظام در مسیر درستی حرکت می کند

دولت یازدهم با تدبیر بزرگان نظام در مسیر درستی حرکت می کند

دبیر تشکل انتظار کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید با حمایت بزرگانی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی به درستی مسیر اعتدال را در پیش گرفته و همواره دولت مورد حمایت مقام معظم رهبری بوده و هست.

میثم ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به اتمام دو سال از فعالیت دولت تدبیر و امید اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با تدابیر و همت بزرگان نظام و همراهی مردم انقلابی به پیروزی رسید و همواره مورد فشار و تهدید بدخواهان نظام بوده و با ترورهای ناجوانمردانه قصد تضعیف این انقلاب مردمی را داشتند.

وی با گرامی داشت یاد شهدای دولت گفت: درست 2ماه پس از انفجار دفتر حزب جمهوری و شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و72 تن از یارانش ،این بار منافقین کوردل دفتر نخست وزیری را هدف گرفتند و هشتم شهریور ماه با انفجار این دفتر دو تن از یاران نظام و انقلاب و امام(ره)را به شهادت رساندند.با شهادت محمد علی رجایی رئیس جمهور و دکتر باهنر نخست وزیر،هفته اول شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شد تا نام ویاد این شهیدان همیشه زنده بماند.

این فعال دانشجویی افزود: حال که سال ها از این انقلاب می‌گذرد و نظام در مسیر پیشرفت . تعالی قرار گرفته و با گذراندن پیچ های سخت و تاریخی و روی کار امدن دولت تدبیر و امید با حمایت بزرگانی همچون ایت الله هاشمی رفسنجانی به درستی مسیر اعتدال را در پیش گرفته و همواره دولت مورد حمایت مقام معظم رهبری بوده و هست.وظیفه احاد جامعه به خصوص جریان‌های معتدل و اصلاح طلب است که با حمایت از دکتر روحانی و هیئت دولت در سال همدلی و همزبانی شرایط را برای پیشرفت هرچه بیشتر نظام و کشور فراهم کنند.

وی همچنین گفت: امید است دولت محترم نیز با الگو قرار دادن شهیدان رجایی و باهنر راه راستین حضرت امام (ره)را پیش گرفته و ادامه دهند و با تعاملی سازنده گام در راه رفاه و آسایش بیشتر مردم متمدن و با فرهنگ ایران نهاده و جایگاه واقعی ایران در جهان را بازگردانند.

انتهای پیام

کد N939965

وبگردی