آفتاب

مجموعه داستان «کاش زیر همه برف ها بنفشه بود» منتشر شد

مجموعه داستان «کاش زیر همه برف ها بنفشه بود» منتشر شد

مجموعه داستان «کاش زیر همه برف ها بنفشه بود» اثر مژگان بابا مرندی با تصویرگری کمال طباطبایی توسط انتشارات سروش منتشر و وارد کتابفروشی ها شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، کتاب «کاش زیر همه برف ها بنفشه بود» نوشته مژگان بابامرندی که به تازگی توسط انتشارات سروش به چاپ رسیده، شامل ۵ داستان برای نوجوانان است که هرکدام ضمن تازگی مضمون در فضای سنی و عاطفی نوجوانان جریان دارد و به روابط و عواطف آنان نگاهی موشکافانه و تحلیلی دارد.

این کتاب که مخاطبان اصلی آن نوجوانان هستند، شامل داستان هایی است که نگاهی دقیق به روحیات و روابط ظریف نوجوانان در خانواده ها و در میان همسالان دارند.

«کاش زیر همه برف ها بنفشه بود»، «اتاق خاموش» و «کلاس دوم ب»، «خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود»، «پنجره های سیاه» و «آدم برفی ها بلد نیستند گریه کنند» از جمله عناوین قصه های این کتاب است که حاوی نکات آموزنده ای برای نوجوانان است.

نویسنده در داستان های کتاب، مسائل مختلف مربوط به نوجوانان را در قالب روابط اجتماعی و خانوادگی به تصویر کشیده و با گسترش دید آنان، قدرت تفکر و سازندگی برای ساخت بهتر زندگی را آموزش داده است.

«کاش زیر همه برف ها بنفشه بود» از مجموعه کتاب های سروش است که با عنوان گلبرگ سروش بخش کودک و نوجوان انتشارات سروش با لوگوی اختصاصی منتشر شده است.

این کتاب با ۶۴ صفحه مصور، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۷۰ هزار ریال به چاپ رسیده است. 

کد N938944

وبگردی