آفتاب
عضو کمیسیون برجام در گفتگو با مهر:

نباید توجه به برجام موجب غفلت از مسئله نفوذ آمریکا شود

نباید توجه به برجام موجب غفلت از مسئله نفوذ آمریکا شود

اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس گفت:اینکه همه هم و غم جوانان بر روی مسئله برجام گذاشته شود و از مسئله نفوذ آمریکا در منطقه و ایران غافل شویم، اشتباه است.

اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مسئولان ما باید بدانند غرب مشکل اساسی اش فعالیت های هسته ای ایران نبود بلکه اینها با هویت جمهوری اسلامی مشکل دارند. بنابر این ما نمی توانیم در موضوع منطقه با آمریکاوارد گفتگو شویم.

عضو کمیسیون ویژه برجام اظهار داشت: اینکه همه هم و غم جوانان بر روی مسئله برجام گذاشته شود و از مسئله نفوذ آمریکا در منطقه و ایران غافل شویم اشتباه است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: ما اجازه نفوذ آمریکا و انگلیس در عرصه های سیاسی و اقتصادی کشور را نخواهم داد. اجازه نمی دهیم آن ها به کانال های داخلی وصل شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آمریکا به دنبال این است که در منطقه مشکل عربستان و اسرائیل را حل کند. به دنبال این هستند که در مسئله یمن اختلاف بیاندازند و این موضوع را القا کنند که ایران دست از یمن برداشته و بعد از توافق حاضر به حمایت از این کشور نیست در حالیکه مقام معظم رهبری اخیرا با صراحت اعلام حمایت از یمن کردند.

وی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل به منظور محقق کردن نیت شوم خود در منطقه قصد دارند بین کشورها و ملت ها در راستای تجزیه آن ها اختلاف بیاندازند.

کوثری در بررسی راه های نفوذ آمریکا از طریق برجام گفت: می خواهند اقداماتی در راستای نظارت بر تاسیسات هسته ای اجام دهند که احتمال دارد راه نفوذ آن ها به کشور را باز کند این موضوع با دقت در کمیسیون برجام مورد بررسی قرار خواهد گرفت و این اجازه را نخواهیم داد.

 

کد N938663

وبگردی