آفتاب

معاون استاندار مازندران: دولت یازدهم به وعده خود برای کاهش تورم عمل کرد

معاون استاندار مازندران: دولت یازدهم به وعده خود برای کاهش تورم عمل کرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: از شعارهای دولت جلوگیری از رشد فزاینده تورم بود که تورم بالای 40 درصد هم‌اکنون به حدود 14 درصد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مازندران، علیرضا یونسی عصر شنبه هفتم شهریور ماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانداری ویژه شهرستان آمل با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی، ایران مظلومانه مقابل 42 کشور دنیا ایستاد و مجاهدانه با جوانمردی ایستادگی کرد، اظهار کرد: قدرت‌های بزرگ از ایران به عنوان قدرت نوظهور جهانی و پدیده پرقدرت دنیا وحشت دارند.

یونسی‌ رستمی با بیان اینکه جوسازی‌های ناجوانمردانه‌ای علیه ایران در دنیا ایجاد شده بود، گفت: این جوسازی‌ها تحریم شدید و جنگ تحمیلی را به بار آورد.

معاون استاندار مازندران با بیان به اینکه وعده حفظ و تثبیت ارزش‌ پول ایران هم به تحقق پیوست، خاطرنشان کرد: در ابتدای فعالیت دولت رشد اقتصاد منفی پنج درصد بود که هم‌اکنون این آمار به بالای سه درصد رسیده است.

یونسی با بیان اینکه قدرت‌های بزرگ دنیا در نشست با شورای امنیت از همه قطعنامه‌های گذشته خود مقابل ایران دست کشیدند، افزود: از شعارهای دولت جلوگیری از رشد فزاینده تورم بود که تورم بالای 40 درصد هم‌اکنون به حدود 14 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه دنیای استکبار پذیرفت که ایران باید از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای بهره ببرد، ادامه داد: آنها دریافتند که ایران محور شرارت نیست و از مواضعشان در قبال ایران عقب‌نشینی کردند که این مهم بعد از جنگ جهانی دوم سابقه نداشت.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در ابتدای فعالیت خود سعی در محقق کردن شعارهایش داشت، خاطرنشان کرد:‌ با تلاش دولت همچنان سانتریفوژهای کشور می‌چرخد و حرکت چرخ اقتصاد خانواده‌ها نیز برقرار است.

وی با بیان اینکه هفته دولت نماد و نشانه‌ای برای خدمتگزاری مسئولان است، گفت: این ایام زمان یادآوری و تذکر برای دولت‌مردان است تا بدانند برای این ملت افراد خدومی همانند رجایی و باهنر همه هستی و گوهر جان خود را گذاشتند.

یونسی‌ رستمی با بیان اینکه انسان باید خالصانه و صادقانه در راه ستایش خداوند و خدمت به خلق برآید، تصریح کرد:‌ هرچه خدمت انسان پاک‌تر باشد قرب خداوند برای آن خدمتگزار بیشتر است.

انتهای پیام

کد N938382

وبگردی