آفتاب

گزارش ایسنا از سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی مقطع شکوفه‌ها

گزارش ایسنا از سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی مقطع شکوفه‌ها

سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی مقطع شکوفه‌ها عصر شنبه با معرفی نفرات برتر در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل و اذان در اردوگاه شهید باهنر با حضور 340 شرکت‌کننده به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات عصر چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد که از جمله برنامه‌های مراسم افتتاحیه انجام قرعه‌کشی نفرات برتر و نشست توجیهی برای شرکت‌کنندگان بود. صبح روز پنج‌شنبه نیز شکوفه‌های قرآنی در سه نوبت صبح، عصر و شب در رشته‌های قرائت، ترتیل برای پسران و دختران و رشته اذان ویژه پسران رقابت خود را آغاز کردند.

مسابقات قرآنی شکوفه‌ها در سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شده است و با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته از سوی کمیته فرهنگی مسابقات، دانش‌آموزان برای حضور و بازدید از این مسابقات توسط موسسات قرآنی به اردوگاه شهید باهنر اعزام شده‌اند.

در کنار این مسابقات، برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در نظر گرفته شده بود.

به گزارش ایسنا، نفرات برتر رشته قرائت بخش خواهران به ترتیب نفر اول محدثه رمضان‌پور از سمنان، معصومه حمیدی از قزوین، زینب آقایی از البرز، فاطمه زهراندافی از خراسان رضوی و مطهر میرلطیفی از استان گلستان است.

در رشته ترتیل بخش دختران نفرات برتر عبارتند از هلیا محمدقاسمی از تهران، رقیه خزعلی‌زاده از خوزستان، زینب‌السادات شریفی از قم، فرزانه اسدی از استان مرکزی و فاطمه راسخ از استان گیلان.

در رشته حفظ کل دختران حنانه خلفی از استان تهران، سوگند رفیع‌زاده از گیلان، آتنا علی‌نقی از تهران، فاطمه نیکویی از تهران و شیما یزدانی از سمنان به ترتیب نفرات اول تا پنجم بودند.

در رشته حفظ 20 جزء دختران هم زینب امین‌پور از اصفهان، زهرا انصاری از تهران، سارا قلی‌زاده از گیلان، فاطمه معراجی از تهران و رویا میرزاخان‌پور از استان همدان به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا پنجم شدند.

در رشته حفظ کل پسران نفرات اول تا پنجم عبارتند از علی فیضی از تهران، محمد محمودی از آذربایجان شرقی، علی اسدصفیار از تهران، محمدداوود فلاحی از یزد و محمد قشمعلی از آذربایجان شرقی.

در رشته قرائت نیز علی ساجدی‌مقدم از خراسان رضوی، امیرحسین صالحی از اصفهان، امیرعلی یادگاری از تهران، علیرضا اسحاقی از خراسان رضوی و محمدرضا زاهدی از تهران به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا پنجم شدند.

همچنین در رشته اذان میثم نوری از استان مرکزی، محمدحسین طاوسی از فارس، حسین طاهری از تهران، سهیل مقدس از کرمان، سیدمحمد حسینی‌پور از سمنان به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا پنجم این رشته از مسابقات شدند.

در رشته حفظ 20 جزء پسران نیز عباس ناجی محله از تهران، مهدی رجبی از قزوین، حسین زبرجد از مازندران، محمدجواد بهی از آذربایجان شرقی و محمد قربانی از خراسان رضوی توانستند رتبه‌های اول تا پنجم مسابقات را کسب کنند.

به گزارش ایسنا، نفرات برتر در رشته ترتیل نیز عبارتند از محمدحسین بهزادفر از تهران، محمدمهدی بیگی از تهران، علی احمدی از خراسان رضوی، رضا کمالی از خراسان رضوی و سیدعلی موسوی‌نژاد از استان بوشهر.

انتهای پیام

کد N938354

وبگردی