آفتاب
وزیر بهداشت:

قدم‌های موثری برداشتیم، اگرچه صبر برخی‌ها کم است

قدم‌های موثری برداشتیم، اگرچه صبر برخی‌ها کم است

وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم قدم‌های موثری برای کاهش مشکلات برداشته شده، اگرچه برخی صبرشان کم است.

به گزارش خبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه اصفهان در گلپایگان، دکتر سیدحسن هاشمی در بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان در جمع کادر درمانی این بیمارستان اظهار کرد: بیش از شش میلیارد تومان برای بهبود ارائه خدمات درمانی در گلپایگان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه وزارتخانه تلاش می‌کند وعده‌هایی که در خصوص مباحث درمانی داده شده عملی شود، ادامه داد: اعتبارات لازم برای ارتقای هتلینگ بیمارستان‌ها، بهبود بخشICU و تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان تامین خواهد شد.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه جذب نیروی انسانی در حیطه وظایف این وزارتخانه نیست، گفت: تلاش می‌کنیم مشکلاتی که برطرف کردن آن‌ها از طریق وزارتخانه موثر است را رفع کنیم و در خصوص سایر موارد نیز با مسئولان ذی‌ربط تعامل داشته باشیم.

هاشمی با اشاره به لزوم نگاه کلی به مشکلات کشور و پرهیز از بخشی‌نگری گفت: باید تمام جوانب را دید و خوشبختانه در دولت یازدهم قدم‌های موثری برای کاهش مشکلات برداشته شده است، اگرچه برخی صبرشان کم است.

وی با بیان اینکه حدود10 درصد بودجه کشور در اختیار وزارت بهداشت است، اضافه کرد: دولت گرفتاری زیادی دارد و اتفاقاتی که در بخش بهداشت و درمان کشور افتاده است را با تمام نداری انجام داده، تصور نکنید اعتبارات دولتی از در و دیوار می‌ریزد، حرف‌هایی که در تلویزیون می‌زنند یا این طرف و آن طرف می‌شنوید را باور نکنید.

انتهای پیام

کد N937937

وبگردی