آفتاب
معاون قوه‌قضائیه:

تقویت همبستگی در جامعه با توسعه قرض‌الحسنه

تقویت همبستگی در جامعه با توسعه قرض‌الحسنه

معاون فرهنگی قوه‌قضائیه در دیدار با مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهرایران گفت: توسعه سنت الهی قرض‌الحسنه بستری مناسب برای تقویت زمینه‌های همبستگی در جامعه است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی گفت: ترویج فرهنگ نیکوی قرض‌الحسنه در جامعه می‌تواند با جلوگیری از بروز مفاسد اقتصادی، توازن و اعتدال را در اجتماع برقرار کند.

وی ادامه‌داد: به منظور رفع و تامین نیاز نیازمندان باید جامعه را به سمت بهره‌مندی از فرهنگ قرض‌الحسنه سوق داد که هم کمک مالی برای افرادی است که نیازمند سرمایه‌ای برای زندگی خود هستند و هم زمینه را برای فعالیت‌های خیرخواهانه فراهم می‌آورد.

سیامک دولتی، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هم در این دیدار به معرفی سبد محصولات نوین بانکداری اسلامی، طرح‌های تسهیلات حمایتی و وجوه اداره شده و اعتبار در حساب جاری پرداخت.

وی پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان، اعطای وام‌های ودیعه و تعمیر مسکن، تامین کمک هزینه درمان بیماری‌های خاص و تلاش در زمینه‌های حمایت از مددجویان بهزیستی، کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و سازمان زندان‌ها به منظور توانمندسازی اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه را از محورهای فعالیت بانک قرض‌الحسنه مهرایران دانست.

انتهای پیام

کد N937263

وبگردی