آفتاب
امام‌جمعه بوشهر:

مردم استان بوشهر هیچ‌گاه جنایات انگلیس را نمی‌بخشند

مردم استان بوشهر هیچ‌گاه جنایات انگلیس را نمی‌بخشند

بوشهر - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر گفت: انگلیس جنایات زیادی در استان انجام داده است و مردم استان بوشهر هیچ‌گاه انگلیس را نخواهد بخشید.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد برگزاری مراسمات و جشن‌های زیر سایه خورشید در استان بوشهر بودیم که مردم نیز حضوری گسترده در این مراسمات داشتند.

وی حضور مردم در این برنامه‌ها را بیانگر عمق عشق و علاقه مردم به اهل‌بیت(ع) دانست و اضافه کرد: از دست‌اندرکاران مراسم جشن زیر سایه خورشید برای برگزاری این برنامه‌ها تشکر می‌کنیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت بر لزوم دشمن‌شناسی و مشخص کردن مرز با دشمنان تأکید کردند و گفتند که باید مراقب دشمنان باشیم.

نقشه جامع اقتصاد با نگاه رهبری طراحی شود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر خواستار برنامه‌ریزی مدون توسط دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی در این عرصه‌ها شد و بیان کرد: دشمنان بسیاری از برنامه‌های خود را در عرصه فرهنگی پیش می‌برند.

وی همچنین خواستار برنامه‌ریزی مناسب برای عرصه اقتصادی شد و افزود: نقشه جامع اقتصاد ایران باید با نگاه مقام معظم رهبری طراحی شود.

امام‌جمعه بوشهر در ادامه به روز ملی مبارزه با استعمار پیر انگلیس اشاره کرد و افزود: دوازدهم شهریورماه سالروز شهادت شهید رئیس‌علی دلواری است که به نام روز مبارزه با استعمار نام‌گذاری شده است.

انگلیس دارای تاریخی پر از جنایت است

وی با بیان اینکه انگلیس هیچ‌گاه عملکرد مثبتی برای خدمت به جامعه جهانی نداشته است، ادامه داد: انگلیس دارای تاریخی پر از جنایت و تهاجم به دیگر کشورها در بخش تهاجم نرم و سخت است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ایجاد مذاهب انحرافی و اختلاف در بین ادیان از جمله اهداف انگلیس است، بیان کرد: ایجاد کودتا در کشورها و تحریم و تهدید کشورها از دیگر اقدامات خائنانه انگلیس است.

وی با بیان اینکه انگلیس در هر چهار باری که به ایران حمله کرده، شکست خورده است، گفت: مردم استان بوشهر کینه خود از انگلیس را هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد.

هیچ کشوری نمی‌تواند برای ایران شرط بگذارد

امام‌جمعه بوشهر با بیان اینکه انگلیس در بین مردم آزادیخواه جهان بی‌آبرو است، اضافه کرد: انگلیس همراه و همفکر رژیم صهیونیستی، داعش، وهابت و بهائیت است و در مذاکرات هسته‌ای نیز مانع مذاکرات شد.

وی با تأکید بر اینکه هیچ کشوری نمی‌تواند برای ایران شرط بگذارد و ایران باید برای انها شرط بگذارد، خاطرنشان کرد: کشورهای ۵+۱ جنایات بسیار زیادی را در دوران دفاع مقدس علیه کشور ما داشتند و به ما نیاز دارند و نباید برای ایران شرط بگذارند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه انگلیس جنایات بسیار زیادی را در استان بوشهر انجام داده است، اضافه کرد: مردم استان بوشهر هیچ‌گاه انگلیس را نمی‌بخشند و انگلیس باید از مردم این استان استان و مردم ایران عذرخواهی کنند.

کد N936783

وبگردی