آفتاب
بیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی:

همت خود را بر قانون‌گرایی گذاشته‌ایم

همت خود را بر قانون‌گرایی گذاشته‌ایم

اعضای شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با حضور در مرقد امام راحل با آرمان‌های رهبر انقلاب تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی شکوری راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی و جمعی از اعضای مرکزی این حزب در هفته دولت پس از حضور در مرقد امام (ره) بر سر مزار شهیدان باهنر و رجایی حاضر شدند.

شکوری راد در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: جمهوری اسلامی دستاورد یک انقلاب عظیم است که برای به بار نشستن آن شهدای زیادی تقدیم شده است. حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران هستند که نمونه یک فقیه جامع‌الشرایط و رهبری بی‌بدیل است که نظام را بر اساس دیدگاه‌های روشنی که نسبت به حکومت و جمهوری اسلامی داشتند و با توجه به رسمیت شناختن حق رأی مردم در تاریخ اجتهاد اسلامی که یک نقطه عطف بزرگ بود بنا نهاد.

وی با حضور در مزار شهدای هفتم تیر تصریح کرد: این شهدایی که ما امروز به زیارت مرقدشان آمده‌ایم شهدایی هستند که به پای این نظام شهید شده‌اند بنابراین، در ابتدای کار حزب اتحاد ملت ایران اسلامی لازم دانستیم تجدید پیمانی با شهیدان و امام شهیدان داشته باشیم.

شکوری راد ادامه داد: هدف ما همان هدفی است که امام (ره) در پایه‌گذاری این نظام داشته است و آن اسلامیت، جمهوریت و خدمت به مردم است. چیزی که در کلام امام (ره) و در تمام دوران رهبری ایشان ما می‌شنیدیم. ما پیرو آن رهبر بزرگ هستیم. معتقدیم برای اینکه امام (ره) را از خود خوشنود کنیم باید به میراث ایشان وفادار باشیم.

وی همچنین افزود: میراث جمهوری اسلامی ایران با همه ابعاد و زوایای خود با عمل به قانون اساسی و قوانین مربوطه می‌تواند بیشترین خدمت را انجام دهد. به همین دلیل در حزب اتحاد ملت ایران اسلامی همت خود را بر قانون‌گرایی گذاشته‌ایم و از نظام جمهوری اسلامی ایران پاسداری خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N936367

وبگردی