آفتاب
در سفر دوروزه به اصفهان؛

وزیر امور خارجه با شهدای اصفهان تجدید میثاق کرد

وزیر امور خارجه با شهدای اصفهان تجدید میثاق کرد

اصفهان - وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در گلستان شهدای اصفهان با شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محدجواد ظریف که از شب گذشته به مناسبت هفته دولت و به نمایندگی از رئیس جمهور برای افتتاح طرح‌های عمرانی از جمله افتتاح نمایشگاه بین المللی اصفهان در مکانی جدید و بازدید از پروژه قطار شهری وارد اصفهان شده است، صبح امروزدر گلستان شهدای اصفهان حضور یافت و به مقام شامخ علما و شهدای انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام کرد.

وی ضمن حضور بر سر مزار سیدعلی اکبر پرورش از پیشکسوتان انقلاب اسلامی در اصفهان و وزیر آموزش و پرورش در دولت رجایی، سید جلال طاهری امام جمعه سابق اصفهان، آیت الله شمس آبادی از مبارزان انقلابی و یکی از علمای شاخص اصفهان با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه با فرماندهان شهید اصفهان و دیگر شهدای والامقام این شهر نیز تجدید میثاق کرد.

گفتی است ظریف در سفر دو روزه خود به اصفهان ضمن دیدار با علمای اصفهان، بازدید از پروژه قطار شهری و  افتتاح نمایشگاه بین المللی جدید اصفهان چندین طرح عمرانی را نیز افتتاح خواهد کرد.

هم اکنون وزیر امور خارجه کشورمان به نمایندگی از رئیس جمهور در شورای اداری استان به منظور بررسی مشکلات مختلف اصفهان حضور  دارد و ساعتی دیگر نیز در نشست خبری با خبرنگاران شرکت خواهد کرد.

کد N935905

وبگردی