آفتاب
/دولت یازدهم؛ استقلال، عزت، غرور ملی/

افتتاح 22 پروژه با اعتباری معادل 34 میلیارد ریال در املش

افتتاح 22 پروژه با اعتباری معادل 34 میلیارد ریال در املش

هم‌زمان با دومین روز از هفته‌ی دولت، 22 پرو‍ژه با اعتباری معادل 34 میلیارد و 556 میلیون ریال در شهرستان املش به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی گیلان، هم‌ز‌مان با دومین روز از هفته دولت، با حضور استاندار گیلان 22 پرو‍ژه با اعتباری معادل 34 میلیارد و 556 میلیون ریال در شهرستان املش به بهره برداری رسید.

«محمدعلی نجفی»، استاندار گیلان دیروز(چهارشنبه چهارم شهریورماه)، هم‌زمان با دومین روز از هفته‌ی دولت پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای روستای سورکوه و شهید تقی سرپناه در این گلزار ابتدا چهار پرو‍ژه روکش آسفالت روستاهای سورکوه، خرشتم، چماقستان، چهارده سفلی به طول 5.2 کیلومتر و دیواره حفاظتی مسیر روستای تابستان نشین را با اعتباری معادل 10میلیارد و 270میلیون ریال افتتاح کرد.

هم‌چنین شش واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در روستاهای عباس گوابر، البرز، سیویر، مربو، شیخ آباد و سرچور املش در مجموع با یک میلیارد و 292میلیون ریال و سه واحد مسکن مددجویی بهزیستی در روستاهای سورکوه، کشکلایه و سوخته کیش در مجموع با یک میلیارد و 220میلیون ریال و گازرسانی به 8 روستا با اعتباری معادل 19میلیارد و 810میلیون ریال به بهره‌برداری رسید و 128 فقره سند مالکیت روستایی نیز اعطا شد.

با افتتاح این پروژه ها در شهرستان املش 1025 خانوار روستایی از نعمت روکش آسفالت، 9 خانواده تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از نعمت مسکن مناسب، 520خانوار روستایی از نعمت گاز شهری بهره مند شدند.

انتهای پیام

کد N935756

وبگردی