آفتاب
تحولات فسلطین؛

واکنش به حمله جوان فلسطینی به نظامی صهیونیست/ اعلام آمادگی مقاومت

واکنش به حمله جوان فلسطینی به نظامی صهیونیست/ اعلام آمادگی مقاومت

حمایت حماس از عملیات علیه نظامیان صهیونیست و اعلام آمادگی گردان های مقاومت فلسطین برای مقابله با متجاوزان از جمله تحولات فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد پلیس اسرائیل به دست یک جوان فلسطینی در حین بازرسی در منطقه باب العامود قدس شرقی زخمی شد. در پی این حادثه، جوانان فلسطینی در خودروی نظامی اسرائیل در منطقه «الطور» در قدس اشغالی تظاهرات کردند که این امر منجر به زخمی شدن یک نظامی صهیونیست شد. طبق اعلام رادیو رژیم صهیونیستی پلیس اسرائیل جستجو برای یافتن جوانان فلسطینی را شروع کرده است.

تا کنون هیچکدام از گروه های فلسطینی مسئولیت این عملیات را بر عهده نگرفته است، اما جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از حمله جوان فلسطین به پلیس رژیم صهیونیستی تحت عنوان عملیات «قهرمانانه» یاد کرد و خواستار تداوم اینگونه عملیات شد.

حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: عملیات قهرمانانه در شهر قدس اشغالی به دست جوان فلسطینی که منجر به زخمی شدن نظامی صهیونیست شد را تبریک می گوییم و تداوم اینگونه عملیات را در راستای مقابله با سیاست یهودی سازی و جنایت های رژیم صهیونیستی خواستار هستیم.

گفتنی است شهروندان فلسطینی در واکنش به جنایت های صهیونیست ها در مناطق مختلف فلسطین به عملیات فردی مبادرت می ورزند زیرا تشکیلات خودگردان فلسطین از طریق هماهنگی امنیتی با سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی مانع از وقوع هر گونه حرکت و اعتراض دسته جمعی علیه این جنایات می شود.

خبر دیگر این که گردان شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کردند در صورتی که رژیم صهیونیستی به شروط توافق آتش بس پایبند نباشد و محاصره غزه را لغو نکند صبر ملت و مقاومت طولانی نخواهد بود و آتشفشان خشم به روی این رژیم منفجر خوهد شد.

یکی از رزمندگان قسام در جریان مراسم یادبود شهدای یگان کماندوی دریایی گردان های قسام در بندر غزه گفت: ما به عهده وفادار خواهیم ماند و در مقابل هر گونه تلاش برای محاصره ملت و تضعیف اراده آنها همچون سدی استوار خواهیم ایستاد.

از سوی دیگر گردانهای مقاومت فلسطین در سالگرد جنگ 51 روزه آمادگی خود را برای مقابله با هرگونه تجاوز و تعرض دشمن در هر مکان و زمان اعلام کردند. شبکه المیادین گزارش داد: گردان شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح اعلام کرد از جنگ اخیر غزه درسهای زیادی گرفته و خود را از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات تقویت کرده است.

ابو جهاد، سخنگوی این گردان ها گفت: ما نیروهای جدیدی را آموزش داده ایم که می توانند در هر شرایطی با دشمن درگیر شوند و حتی به جبهه پشت دشمن نفوذ کنند. ضمن آنکه تجهیزات ما نسبت به جنگ اخیر یک هزار بار تقویت شده اند.

 

کد N935548

وبگردی