آفتاب
با حضور معاون کل نهاد ریاست جمهوری؛

62 پروژه عمرانی در اسلام شهر افتتاح شد

62 پروژه عمرانی در اسلام شهر افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت با حضور معاون کل نهاد ریاست جمهوری 62 پروژه عمرانی مجموعه توسعه و شهرسازی شهرستان اسلام شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) صبح امروز در جریان سفر یک روزه مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری به شهرستان اسلام شهر به طور همزمان 62 پروژه عمرانی مجموعه توسعه و شهرسازی شهرستان اسلام شهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بانک در حاشیه مراسم افتتاح فرهنگسرای استاد شهریار شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح همزمان 62 پروژه عمرانی در شهرستان اسلام شهر به مناسبت هفته دولت خاطر نشان کرد: در شهرستان اسلام شهر و به ویژه پس از حضور رئیس جمهور اقدامات بسیار خوب و ویژه ای به انجام می رسد.

وی با بیان اینکه این اقدامات می توانست برای آینده منطقه اسلام شهر به صورت زیربنایی امکانات توسعه ای را فراهم نماید خاطر نشان کرد: قطار شهری ، تصفیه خانه فاضلاب و نیز جاده کمربندی اسلام شهر از جمله طرح ها و برنامه هایی است که دولت یازدهم برای توسعه شهرستان اسلام شهر در نظر دارد.

معاون کل نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اختصاص 800 میلیارد تومان اعتبار برای انجام پروژه های پیش بینی شده در شهرستان اسلام شهر در جریان سفر اخیر روحانی به این شهرستان گفت:‌ اسلام شهر از جمله شهرستان هایی است که طی سال جاری و نیز سال آینده از امکانات خوبی برخوردار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بانک همچنین با اشاره به افتتاح فرهنگسرای استاد شهریار در این شهرستان خاطر نشان کرد: با افتتاح این مجموعه فرهنگی امکانات خوبی برای مردم شهیدپرور اسلام شهر و نیز هنرمندان این شهرستان فراهم می‌شود تا این شهرستان به توسعه فرهنگی مورد تاکید مقام معظم رهبری دست یابد.

انتهای پیام

کد N934832

وبگردی