آفتاب

ارتش عربستان کشته شدن سه سربازش به دست نیروهای یمنی را تایید کرد

ارتش عربستان کشته شدن سه سربازش به دست نیروهای یمنی را تایید کرد

ارتش عربستان تایید کرد، در 24 ساعت گذشته در جریان درگیری با نیروهای یمنی و همچنین در اثر حملات موشکی و خمپاره‌ای به مواضع نیروهای عربستانی در مرز دو کشور، سه سرباز این ارتش کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس، خبرگزاری رسمی عربستان با انتشار بیانیه‌ای منسوب به ارتش این کشور گزارش داد، امروز (سه شنبه) دو سرباز این ارتش در درگیری با نیروهای انصارالله در مرز این کشور با یمن کشته شدند و روز دوشنبه نیز یکی دیگر از سربازان عربستانی در حمله موشکی و توپخانه‌ای نیروهای مقاومت مردمی یمن به یک پست مرزبانی عربستان در منطقه جیزان کشته شد.

در این بیانیه عنوان شده، سربازان عربستانی پاسخ این حمله را داده‌اند اما به جزئیات بیشتری در مورد این پاسخ عربستان اشاره نشده است.

این در حالی است که روز یکشنبه ژنرال عبدالرحمن الشهرانی، فرمانده تیپ هجدهم ارتش عربستان در همین منطقه در درگیری با نیروهای انصارالله یمن کشته شد. وی بلندپایه‌ترین افسر ارتش عربستان است که از زمان آغاز تجاوز ائتلاف تحت رهبری عربستان به یمن کشته شده است. از زمان آغاز تجاوز هوایی عربستان به یمن ده‌ها سرباز ارتش عربستان در حملات نیروهای انصارالله و مقاومت مردمی این کشور به هلاکت رسیده اند. همچنین روز جمعه نیز دو خلبان یک هلیکوپتر ارتش عربستان که توسط نیروهای یمنی در منطقه جیزان سرنگون شد، کشته شدند.

انتهای پیام

کد N933940

وبگردی