آفتاب
مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور:

دولت طی دوسال گذشته توفیقات خوبی داشته است

دولت طی دوسال گذشته توفیقات خوبی داشته است

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور اظهار کرد: دولت در مجموع زمینه‌هایی که به مردم قول داده بود توفیقات بزرگی داشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا صادق در حاشیه مراسم ترحیم برادر قائم مقام وزیر امور خارجه (سرمدی) در جمع خبرنگاران در ارتباط با توفیقات دولت در طی دو سال گذشته، اظهار کرد: دولت در طی دو سال گذشته در راستای تحقق وعده‌هایی که به مردم داده توفیقات خوبی داشته است و این موضوع بر همگان آشکار است.

وی یکی از حوزه‌های موفقیت دولت را عرصه سیاسیت خارجی عنوان کرد و افزود: در این حوزه یکی از گره‌های بزرگ و دشوار که در صحنه روابط بین‌الملل و سیاست خارجی داشتیم با درایت و هدایت‌های مقام معظم رهبری و با کوشش رئیس جمهور و تیم قدرتمند مذاکره کننده ایران به سرپرستی آقای ظریف به نتیجه درخشانی رسید.

صادق به آثار این توافق اشاره کرد و در بخش دیگری از صحبت‌های خود، گفت: در این مدت شاهد گسترش تعامل ایران با کشورهای مختلف و رفع سوءتفاهم با برخی از کشورهای دیگر بوده‌ایم.

وی همچنین به بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم طی دو سال گذشته اشاره کرد و در پاسخ به سوالی در ارتباط با صحبت‌های اخیر هاموند وزیر امور خارجه انگلیس در مصاحبه با بی‌بی‌سی مبنی بر این‌که سیاست ایران در مورد اسرائیل کمی تغییر کرده است، اظهار کرد: سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در این ارتباط روشن بوده و هست.

انتهای پیام

کد N933738

وبگردی