آفتاب

همکاری دانشگاه علوم بهزیستی با یک دانشگاه پاکستانی در توانبخشی

همکاری دانشگاه علوم بهزیستی با یک دانشگاه پاکستانی در توانبخشی

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در قالب تفاهم نامه همکاری با دانشگاه ایسرای پاکستان (ISRA) همکاری می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این تفاهم نامه همکاری میان دکتر حمیدرضا خرم خورشید و پرفسور غلامحسین صدیقی روسای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و واحد کراچی دانشگاه ایسرای پاکستان به امضاء رسید.

دکتر محمدعلی محسنی بندپی معاون اموربین الملل دانشگاه علوم بهزیستی با اعلام این خبر افزود: این تفاهم نامه پیرو دیدار قبلی هیاتی از مسئولان دانشگاه ایسرا از امکانات آموزشی و پژوهشی و آشنایی با فعالیتهای گروههای مختلف دانشگاه علوم بهزیستی به خصوص دپارتمان فیزیوتراپی، بین دو دانشگاه منعقد شد.

وی اظهارداشت: براساس این تفاهم نامه، اساتید دانشگاه علوم بهزیستی، راه اندازی دوره تخصصی فیزیوتراپی در دانشگاه ایسرا  را پیگیری می کنند و در آینده ای نزدیک نیز دوره های تخصصی دیگر رشته های توانبخشی همچون کاردرمانی، ژنتیک و گفتاردرمانی با همکاری اساتید ایرانی ، در دانشگاه ایسرای پاکستان راه اندازی خواهد شد.

محسنی بندپی با اشاره به پذیرش دانشجوی مقطع دکتری حرفه ای فیزیوتراپی، به عنوان میهمان در دانشگاه علوم بهزیستی، گفت: در تفاهم نامه منعقده بین دو دانشگاه ، پذیرش سالانه حداقل ۱۰ نفر از دانشجویان دکتری حرفه ای فیزیوتراپی واحد کراچی دانشگاه ایسرا پاکستان ، در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ایران قید شده است. 

وی افزود: متقاضیان شرکت در دوره دکتری ای فیزیوتراپی دانشگاه ایسرا ، برای پذیرش و تحصیل در دانشگاه علوم بهزیستی، مورد بررسی قرار می گیرند.

کد N933579

وبگردی