آفتاب

رحمانوست: بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران به در بسته خورده است

رحمانوست: بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران به در بسته خورده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از قطع شدن بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران انتقاد کرد و خواستار تخصیص اعتبار لازم برای حل این مساله شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، مجتبی رحماندوست در تذکر شفاهی خود در پایان جلسه علنی امروز مجلس گفت: از پریروز بیمه تکمیلی اکثر جانبازان و ایثارگران به در بسته خورد یا قطع شده درحالی که طبق قانون، بنیاد شهید باید نسبت به بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران شاغل و بازنشسته و کلیه مشمولان اقدام کند.

او خطاب به نوبخت گفت: صرف صدور بخشنامه کافی نیست، باید اعتبارات لازم برای بیمه تکمیلی را به بنیاد شهید بدهید. درمان برای جانبازان، مانند اکسیژن در تمام ساعات شبانه روز ضروری است.

این نمانیده مجلس همچنین عنوان کرد: بیش از 9 ماه است که وزارت راه و شهرسازی دستور اجرای بلیط نیم بهای شرکت های هواپیمایی دولتی و خصوصی برای جانبازان را داده اما اجرا نشده و پیگیری های بنده هم فایده نکرده. لذا مجبور به اقدام برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی شدیم.

او از رئیس جمهور نیز خواست که همت بیشتری برای مقابله با داروهای قاچاق و مقابله با کالاهای درمانی داشته باشند و افزود: بعضی از این ها سلامتی مردم را به خطر انداخته است.

رحماندوست از بازگشایی سفارت انگلیس در ایران نیز انتقاد کرد و درخواست رسیدگی به بانک های ربوی را مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، در پایان تذکرات رحماندوست، ابوترابی که اداره مجلس را برعهده داشت، توضیح داد که رئیس مجلس درباره تذکر رحماندوست با نوبخت صحبت کرده و پیگیر انجام امور درمانی جانبازان توسط بنیاد شهید است.

انتهای پیام

کد N933400

وبگردی