آفتاب
اکبریان در نطق میان‎دستور:

شورای نگهبان همیشه خار چشم نامحرمان بوده است

شورای نگهبان همیشه خار چشم نامحرمان بوده است

نماینده مردم کرج با بیان اینکه تضعیف شورای نگهبان حرکت خزنده برای نفوذ بیگانگان است، گفت: شورای نگهبان همیشه خار چشم نامحرمان بوده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در نطق میان دستور با گرامیداشت هفته دولت، گفت: ولایت‌مداری، ساده‌زیستی، توجه به محرومان، دوری از اشرافی‌گری، خدمت صادقانه به ملت، استکبارستیزی و حمایت از نهضت‌های اسلامی از مهمترین ویژگی‌های شهید رجایی بود.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان یکی از مهمترین ارکان‌ نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: بر اساس قانون یکی از ارکان نظام در حراست از جمهوریت و اسلامیت، شورای نگهبان است که تضعیف آن را خلاف آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم و آن را حرکت خزنده‌ای برای نفوذ بیگانگان برمی‌شماریم.

این نماینده مجلس ادامه داد: شورای نگهبان همیشه خار چشم نامحرمان و ناهلان بوده است.

اکبریان با بیان اینکه مجلس یکی از ارکان تصمیم‌گیری در کشور است، گفت: مجلسی در راس امور است که نمایندگان آن وکیل‌الدوله نبوده و به پابرهنگان به عنوان صاحبان انقلاب توجه کنند، در عین حال مقابل توطئه‌های استکبار جهانی ار خود ایستادگی نشان دهند.

این نماینده مجلس با اشاره به تشکیل کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس، افزود: دولت و مجلس باید طوری حرکت کنند که کشور دوقطبی نشود و از حرف‌های تفرقه‌انگیز خودداری کنند.

وی گفت: فضای انتقاد سازنده نباید بسته باشد، اجازه دهید دلسوزان نظرات کارشناسی خود را اعلام کنند و رعایت خطوط قرمز نظام نیز صورت گیرد.

اکبریان افزود: ما نباید به چراغ سبز آمریکای جنایتکار و انگلیس بدکار دلخوش کنیم.

نماینده مردم کرج با اشاره به اینکه ما اهل منطق و گفتگو با جامعه جهانی با حفظ معیارهای انقلابی هستیم، گفت: ما از آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه نخواهیم آمد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: از شورای عالی امنیت ملی و ستاد کل نیروهای مسلح درخواست می‌کنیم که نسبت به تقویت بنیه دفاعی کشور تلاش کرده و توجهی به حرف‌های بی‌اساس غربی‌ها نکنند.

اکبریان در پایان با اشاره به مشکل رکود در کشور، گفت: رکود بلای خانمانسوز کشور شده است که بدتر از تورم می‌باشد، تولید، سرمایه‌گذاری، ازدواج، اشتغال، اقتصاد و همه چیز در اثر این رکورد معطل شده است.

 

 

 

کد N933095

وبگردی