آفتاب

تاکید حزب‌الله و المستقبل بر ضرورت توجه دولت لبنان به مطالبات مردم

تاکید حزب‌الله و المستقبل بر ضرورت توجه دولت لبنان به مطالبات مردم

در هفدهمین نشست نمایندگان حزب‌الله لبنان و جریان المستقبل دو طرف تاکید کردند که دولت باید مسوولیت خود را در مورد مسائل مورد مطالبه مردم بپذیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، هفدهمین نشست گفت‌وگو میان حزب‌الله و جریان المستقبل با حضور حاج حسین الخلیل، معاون سیاسی دبیرکل حزب‌الله لبنان و حسین الحاج حسن وزیر دارایی، حسن فضل‌الله نماینده پارلمان، از سوی حزب‌الله و نادر الحریری مدیر دفتر سعد الحریری، نهاد المشنوق وزیر کشور، سمیر الجسر نماینده جریان المستقبل و علی حسن خلیل وزیر صنعت، از سوی جریان المستقبل برگزار و درباره آخرین تحولات داخل کشور، مسائل اجتماعی و حوادث چند روز اخیر گفت‌وگو شد.

شرکت‌کنندگان در این نشست بر آزادی بیان و تظاهرات مسالمت‌آمیز در چارچوب قانون تاکید و از نهادهای دولتی در ایجاد ثبات داخلی، حفظ امنیت نهادهای دولتی و بخش خصوصی حمایت کردند.

دو طرف با اشاره به اینکه برای رسیدگی به بحران‌ها، باید گفت‌وگو و تلاش برای دستیابی به تفاهم میان طرف‌ها در اولویت قرار گیرد، تاکید کردند: دولت باید مسوولیت خود را در مسائلی که مورد مطالبه و خواست مردم است، بپذیرد.

انتهای پیام

کد N932911

وبگردی