آفتاب
فرمانده مهمات فرماندهی آماد و پشتیبانی نزاجا:

دفاع مقدس تابلوی عزتمندی ایران اسلامی است

دفاع مقدس تابلوی عزتمندی ایران اسلامی است

فرمانده مهمات فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دفاع مقدس همچون تابلویی، عزتمندی ایران اسلامی را در سایه مکتب قرآن، اهل بیت(ع) و رهنمودهای ولایت نشان داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، نریمان حسنوند در حاشیه مراسم معارفه فرمانده جدید آمادگاه مهماتی شهید فراشاهی قم ، خاطرنشان کرد:: رژیم صدام که داعیه تصرف سه روزه ایران را در سر داشت، در مقابل رشادت دلیرمردان غیور نیروهای مسلح مضمحل شد، بطوری که امروز سربلندی نظام پرافتخار جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام در نیروهای مسلح و استقامت مردم است.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بخصوص فرماندهان نام آور آن با نقش آفرینی، رشادت و شجاعت مثال زدنی خود باعث سربلندی نام پرافتخار ایران اسلامی در جهان شدند.

وی تصریح کرد: امروز همدلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بیش از پیش باعث افتخار نظام و سبب رعب در دل دشمنان اسلام است.

حسنوند با اشاره به نقش و اهمیت اقلام آمادی و مهمات گفت: نقش تدارک اقلام آمادی و مهمات در عملیات های دوران دفاع مقدس نقش بسیار موثری بوده و در آن دوران سامانه مهماتی نزاجا به خوبی این ماموریت مهم را انجام داده است.

وی با بیان اینکه تدارک مهمات کلیه یگان های سپاه، ارتش و نیروهای بسیج مردمی در دوران دفاع مقدس از ماموریت های یگان مهمات فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بود، خاطرنشان کرد: پس از دوران دفاع مقدس نیز وظیفه جمع آوری و پاکسازی یگان هایی که در منطقه حضور داشتند، همچنین نوسازی مهمات به جای مانده از دوران دفاع مقدس از عمده مسئولیت های این یگان به شمار می رفت.

وی در پایان به نقش آمادگاه سرلشکر شهید فراشاهی قم در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این آمادگاه از جمله مهمترین، موفق ترین و موثرترین آمادگاه های تامین مهمات رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود و با آنکه از مناطق جنگی فاصله داشت، سرویس دهی مناسب و بهنگامی را برای عملیات های دوران دفاع مقدس به انجام رسانید.

انتهای پیام

کد N932538

وبگردی