آفتاب

سامانه 111 ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری در استان همدان افتتاح شد

سامانه 111 ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری در استان همدان افتتاح شد

سامانه 111 ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری استان همدان روز دوشنبه و در آستانه سفر رییس جمهوری با حضور محمد شریعتمداری و جمعی از مقامات استان افتتاح شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، معاون اجرایی رییس جمهور پس از شرکت در مراسم افتتاح سامانه تلفنی 111 و با قدردانی از زحمات شبانه روزی کارشناسان و دست اندرکاران این مرکز، در جمع خبرنگاران گفت: تلاش‌های گسترده‌ای از چند هفته قبل در همدان سامان داده شد تا پیشنهادات کارشناسانه به استحضار رییس جمهوری برسد و این اقدام زمینه‌ساز اتخاذ تصمیمات بزرگی برای استان همدان شده که از زبان رییس جمهور به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

محمد شریعتمداری با ابراز خرسندی از همزمانی سفر رییس جمهوری به مهد فرهنگ، علم و تاریخ ایران زمین با هفته همدان و زادروز ولادت بوعلی سینا اظهار داشت: ابراز احساسات و اظهار خشنودی مردم از سفر کاروان تدبیر و امید به همدان یکی از موضوعات تماس های مردمی با سامانه سامد است و البته بخش دیگری از تماس ها نیز به انتقاد از مسئولان و ادارات استان و یا ارائه گزارش به رییس جمهور اختصاص دارد.

معاون اجرایی رییس جمهوری با اشاره به روند قبلی ارتباط مردم با رییس جمهور، از ارائه راهکارهای موثر برای حفظ کرامت شهروندان سخن گفت و تصریح کرد: ارتباط بین مردم و دولت از حیث پرسشگری و پاسخگویی باید به نحو شایسته انجام گیرد که سامانه 111 مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، روش جدید استفاده از تجهیزات الکترونیک برای برقراری ارتباط بین دولت و مردم است.

وی افزود: از نخستین ساعات شروع فعالیت کوتاه این مرکز تاکنون شهروندان بیش از 1000 تماس با سامانه 111 برقرار کرده اند که بخش قابل توجهی از این تماس‌ها به درخواست های مردمی از رییس جمهور اختصاص دارد.

معاون اجرایی رییس جمهوری در این مراسم به یکی از تماس‌های مردمی پاسخ داد و دستورات لازم را برای پیگیری درخواست‌های این شهروند همدانی را صادر کرد.

رییس جمهوری فردا (سه شنبه) به استان همدان سفر می کند.

سامانه 111 مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری استان همدان تا 24 ساعت پس از پایان سفر کاروان تدبیر و امید به این استان، به صورت شبانه روزی، پیشنهادات و انتقادات مردمی را دریافت و ثبت خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N932385

وبگردی