آفتاب

پیام تبریک رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس به‌مناسبت هفته دولت

پیام تبریک رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس به‌مناسبت هفته دولت

رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی در پیامی هفته دولت و روز کارمند را به دولت، مسئولان و تمامی کارمندان ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن پیام تبریک "غلامرضا کاتب" به مناسبت هفته دولت و روز کارمند به دولت، مسئولان و تمامی کارمندان ایران اسلامی به شرح زیر است:

هشتم شهریور، یادآور کوچ دو پرستوی سبک‌بال رفته تا افق عرش، "رجایی" و "باهنر" است؛ دو معلم بزرگ عمل، نه شعار؛ دو آموزگار وارسته که پیشه‌شان انسانیت و خلوص بود. به راستی که شهیدان گرانقدر این روز، اسطوره کامل خویشتن‌سوزی و اخلاص بودند. که مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند: (شهید رجایی و شهید باهنر، حقا" و انصافا" دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس‌آموز بود).

آری بی‌شک تمام مسئولان و مدیران می‌باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره‌گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی، و در راستای تحقق اهداف نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" و همچنین الگوی چشم‌انداز بیست ساله کشور، گام برداشته و زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه‌های مختلف به ویژه در حیطه تولید، اشتغال، رونق اقتصادی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم آورند.

همچنین روز چهارم شهریور ماه که به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام "روز کارمند" نامگذاری شده را، به تمامی کارکنان پرتلاش کشور تبریک عرض نموده و از زحمات صادقانه آنها تشکر و قدردانی می‌نمایم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به ریاست محترم جمهور، هیات دولت و تمامی مدیران و کارمندان کشور تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون این بزرگواران در ارائه خدمات شایسته به مردم فهیم ایران‌زمین را از درگاه ایزد منان خواستارم.

غلامرضا کاتب،

رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی.

انتهای پیام

کد N931318

وبگردی