آفتاب
با تجمع در مقابل سفارت انگلیس؛

عده‌ای از شهروندان تهرانی به بازگشایی سفارت لندن اعتراض کردند

عده‌ای از شهروندان تهرانی به بازگشایی سفارت لندن اعتراض کردند

جمع کثیری از دانشجویان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم عصر امروز در واکنش به بازگشایی سفارت انگلیس که ظهر امروز صورت گرفت، اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از دانشجویان، جوانان و اقشار مختلف مردم عصر امروز در واکنش به بازگشایی سفارت انگلیس در تهران که ظهر امروز صورت گرفت، تلاش کردند تا مقابل سفارت انگلیس تجمع کرده و مراتب اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانند.

این تجمع تا دقایق کوتاهی پس از ساعت ۱۶ در مقابل سفارت انگلیس برقرار بود و معترضین شعار «مرگ بر انگلیس» سر می دادند اما با حضور پر تعداد نیروی انتظامی، تجمع کنندگان پراکنده شدند. گفته می شود برخی از این افراد توسط ماموران انتظامی دستگیر شده اند.

گفتنی است از ضلع جنوبی میدان فردوسی تا دهها متر پایین‌تر از سفارت انگلیس در خیابان فردوسی، حضور بیش از حد نیروی انتظامی و یگان امداد مشاهده می‌شود و به عابرین حتی اجازه عبور از محل عابر پیاده مقابل سفارت انگلیس نیز داده نمی‌شود.

همچنین تعدادی از دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان «لبیک یا خامنه‌ای» و سر دادن شعارهای «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آمریکا» در ضلع شرقی میدان فردوسی تجمع کردند که به درگیری با نیروی انتظامی انجامید و ماموران با برخورد شدید خود، آنها را مجبور به پراکنده شدن کردند.

کد N931258

وبگردی