آفتاب
طی بیانیه‌ای اعلام شد:

حمایت همه‌جانبه مجلس از پیشرفت‌های صنعت دفاعی و صنایع موشکی

حمایت همه‌جانبه مجلس از پیشرفت‌های صنعت دفاعی و صنایع موشکی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای حمایت همه‌جانبه خود را از پیشرفت‌های صنعت دفاعی و موشکی کشور اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای با امضای اکثریت نمایندگان مجلس قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

پیرو تاکید تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند «ما در این جنگ به نتیجه ای رسیده ایم که باید روی پای خودمان بایستیم» صنایع دفاعی کشور با استفاده از نیروهای متخصص داخلی و بکارگیری صنایع دانش بنیان به گونه ای برنامه ریزی و فعالیت نمود که در سال ۹۳ حضرت امام خامنه‌ای فرمودند «در صنایع دفاعی پیشرفت کردیم در صنایع پهپاد و موشک پیشرفت کردیم. چشممان به دست دشمن نباشد که کی این تحریم را برمی‌دارد. نگاه کنیم ببینیم خودمان چه کار می توانیم بکنیم» تاکید فرماندهی معظم کل قوا نشان می دهد که پیشرفت های صنایع دفاعی در عرصه جهاد علمی و دفاعی و خنثی سازی تحریم های ظالمانه به الگوی موفق در اقتصاد مقاومتی تبدیل شده است.

تولید موشک های با بُرد و دقت بالا، تولید و پرتاب ماهواره‌برها، ناوهای سطحی و زیرسطحی، پهپادهایی با قابلیت برتر و کلیه پیشرفت هایی که ملت عزیز شاهد آن بودند، همه در زمانی به بهره برداری رسید که قطعنامه های تحریم یکی پس از دیگری صادر می شد.

اکنون فرزندان قهرمان این سرزمین با تاسی به فرمایشات فرماندهی کل قوا، افتخار دیگری را در عرصه دفاعی کشور عزیزمان رقم زده اند و اخیرا با آزمایش موفقیت‌آمیز موشک فاتح ۳۱۳ افکار و خیالات واهی دشمنان را باطل نمودند.

ما نمایندگان مجلس از تلاش های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به آرمان متولی صنعت دفاعی کشور قدردانی نموده و حمایت همه جانبه خود را از تجهیز سامانه‌ها و تقویت بنیه دفاعی کشور اعلام می داریم.

بدون شک این گونه موفقیت ها در راستای اقتدار علمی، دفاعی و بین المللی و در تکوین اقتصاد مقاومتی و خنثی سازی تحریم های ظالمانه نقش تعیین کننده دارد.

کد N930735

وبگردی