آفتاب

پیام تبریک رییس مرکز پژوهش‌ها به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

پیام تبریک رییس مرکز پژوهش‌ها به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس در پیامی هفته دولت و روز کارمند را به دولت، مسئولان و تمامی کارمندان ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن پیام تبریک نامه کاظم جلالی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند به دولت، مسئولان و تمامی کارمندان ایران اسلامی به شرح زیر است:

دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم ایران اسلامی به یاد تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر شهادت خدمت صادقانه در ایران اسلامی را عینیت بخشیدند مزین به نام دولت گشته است.

هفته دولت فرصت مغتنمی است تا در کنار تقدیر از تلاش‌های دولتمردان و مسئولان و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود. تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان پیش‌قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.

در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نام گرفته است، همگامی و تعامل هرچه بیشتر مجلس و دولت زمینه‌ساز تحقق اهداف سال جاری و دستیابی به افق چشم‌انداز خواهد شد، تعاملی که تقویت آن نیازمند حمایت‌های بی‌دریغ مردم همچون گذشته است. چراکه قوای سه‌گانه با تعامل و همکاری تلاش مضاعف در مسیر رفع مسایل مردم به ویژه مشکلات معیشتی را به کار گرفته‌اند.

بی‌تردید هفته دولت مجال گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند را نیز به وجود آورده است، شهیدانی که استوارانه در سال‌های انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی در مسیر اعتلای آرمان‌های مقدس ایران اسلامی ایثارگرانه دل از دلبستگی‌های دنیوی گسستند بر اعتقاد خویش استوارانه راسخ ماندند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به ریاست محترم جمهور، هیات دولت و تمامی مدیران و مسئولان و کارمندان ارزنده تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون این بزرگواران در ارائه خدمات به مردم شایسته خدمت را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

انتهای پیام

کد N930679

وبگردی