آفتاب
یک نماینده اصولگرا:

عناصر لیبرال و سکولار جایی در پیشگاه ملت ندارند

عناصر لیبرال و سکولار جایی در پیشگاه ملت ندارند

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: به اتاق فکر روانی دشمن که به دنبال سوء‌استفاده از متن توافق ایران با 1+5 هستند، هشدار می‌دهم که این بار فرزندان خمینی و خامنه‌ای پرچم ایستادگی و مقاومت را بر علیه منافع آنان خواهند برافراشت و خواب خوش را بر آنان حرام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس با تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: عمق ایستادگی در برابر آمریکا به عمق مرزهای رژیم صهیونیستی نفوذ خواهد کرد.

وی افزود: با تدبیر ولایت فقیه هر نوع فتنه داخلی و خارجی را خنثی خواهیم کرد. دنیا خواهد فهمید عناصر لیبرال و سکولار جایی در پیشگاه ملت ندارند.

به گفته این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، شورای نگهبان پاسدار جمهوریت و اسلامیت ایران اسلامی است و همه مسئولان باید این شورا را تقویت کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس از مسئولان خواست تا رکود دهها ماهه کشور را رفع کنند، سپس افزود: برای رفع مشکلات معیشتی طبقات پایین جامعه، اخراج کارگران، تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد مبارکه و اشتغال جوانان تدبیر شود.

حاجی‌دلیگانی از رییس‌جمهور خواست تا از به روزترین صنعت هواپیمایی کشور در شاهین‌شهر بازدید کرده و دستور حمایت از این صنعت را صادر کند.

وی همچنین از وزیر کشور خواست تا به یکی از استانداران توهین کننده به یکی از نمایندگان تذکر دهد.

انتهای پیام

کد N930657

وبگردی