آفتاب

کامران:‌ اشرافی‌گری تا گور هم رفته است

کامران:‌ اشرافی‌گری تا گور هم رفته است

نماینده مردم اصفهان در مجلس، ضمن تبریک هفته دولت، شهادت شهیدان رجایی و باهنر را عامل ایجاد یک فرهنگ برجسته دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، حسن کامران در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به خاطره‌ای از شهید رجایی گفت: من در آن‌جا کار می‌کردم یک روز موکت دفتر آقای رجایی عوض شد، آقای رجایی به آقای عسکری گفت برای چه عوض کردید؟ پولش را خودت باید بدهی! مجمع تشخیص هنوز قانون از کجا آورده‌ای را مصوب نکرده است، اگر این قانون مصوب می‌شد فساد حداقل فساد آقازاده‌ها کمتر می شد.

او با بیان این که امروز ریخت و پاش زیاد وجود دارد، دیوار مجلس را نمونه‌ای از این ریخت و پاش‌ها عنوان کرد و افزود: اول به من گفتند دیوار امنیتی است بعد پارچه زدند و گفتند دیوار همسان سازی با دیوار مشروطه است ولی همین کارمند مجلس برای یک وامش مانده است.

کامران به فرهنگ شهید رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: اشرافی‌گری تا گور هم رفته. یعنی "نن‌جون" یک مسئول بمیرد گل‌های تر می‌آورند اما در همین واحد تولیدی یک نفر را می‌شناختم که اسیر صدام بود اما برای او غریبانه مراسم گرفتند. ببینید اشرافی‌گری تا کجا رسیده که در مراسم مرده هایشان هم اعمال می‌کنند. اگر بخواهیم فرهنگ شهید رجایی و باهنر حفظ شود حداقل باید این فسادها را برداریم.

ادامه دارد...

کد N930515

وبگردی