آفتاب
هشدار نماینده مبارکه به دستگاه دیپلماسی،

مبادا راه برای جاسوسی و فتنه‌گری روباه پیر هموار شود

مبادا راه برای جاسوسی و فتنه‌گری روباه پیر هموار شود

نماینده مردم مبارکه در مجلس با اشاره به بازگشایی سفارت انگلیس در تهران، گفت: به دستگاه دیپلماسی تذکر می‌دهم از هر گونه اقدامی که راه را برای جاسوسی و فتنه‌گری استعمار پیر هموار می‌کند، خودداری کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، علی ایرانپور در نطق میان دستور مجلس شورای اسلامی امروز مجلس (یکشنبه)، گفت: بسیار جای تعجب دارد که عده‌ای بدون توجه به روح قانون اساسی سعی در تضعیف شورای نگهبان دارند.

وی هشدار داد: به این افراد متذکر می‌شوم وجود شورای نگهبان یعنی جلوگیری از ظهور بنی‌صدرها و مجلس ششم‌ها.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از اجرایی نشدن اقتصاد مقاومتی گفت: بیش از یک سال از قانون اقتصاد مقاوتی می‌گذرد از مجلس و دولت می‌خواهم که بستر تحقق قانون اقتصاد مقاومتی را فراهم کنند. ورق فولادی، میلگرد و الیاف مصنوعی در داخل تولید می‌شود ولی متاسفانه شاهد واردات این اقلام از خارج کشور هستیم. این مسئله موجب ضربه به فولاد مبارکه و سایر شرکت‌های فولادی شده است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس خطاب به رییس‌جمهور متذکر شد: مشکلات صندوق بازنشستگی فولاد مبارکه و بازنشستگان سایر شرکت‌های فولادی هنوز حل نشده است. خسارت خشکسالی سال‌های 92 - 93 مبارکه هم هنوز پرداخت نشده است.

ایرانپور از دستگاه قضایی درخواست کرد برای افتتاح ساختمان دادگستری مبارکه بودجه و نیروی انسانی لازم را پیش‌بینی کند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس در تذکری به وزیر کشور گفت: اردوگاه کار درمانی مبارکه سه برابر ظرفیت را در خود جای داده است. این اردوگاه برج مراقبت و دوربین کنترل و ابزار نظارتی لازم را ندارد، به داد مردم و زندانیان این اردوگاه برسید.

انتهای پیام

کد N930475

وبگردی