آفتاب

درخواست نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل علیه ایران و سوریه

درخواست نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل علیه ایران و سوریه

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در ادامه جوسازی‌های این رژیم پس از توافق هسته‌ای ایران و 1+5 با ادعای این که ایران پشتیبان مالی راکت‌هایی است که به اراضی اشغالی شلیک شده از سازمان ملل خواست تا ایران و سوریه را برای این اتفاق محکوم کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نوشته روزنامه تایمز آو اسراییل، ران پروسور، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان روز شنبه از سازمان ملل خواست تا پرتاب موشک به اراضی اشغالی را محکوم کند.

بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل شب گذشته از پرتاب این راکت‌ها به اراضی اشغالی فلسطین که گفته می‌شود از سوریه انجام شده است به شدت ابراز نگرانی کرد و از هر دو طرف خواست تا خونسردی خود را حفظ کنند.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان با بیان این که اسراییل، سوریه را برای حمله‌ای که از خاک این کشور صورت می‌گیرد مسوول می داند مدعی شد:‌ ما می‌دانیم که ایران پشتیبان اصلی تمام حوادث تروریستی در این منطقه است.

به نوشته این روزنام صهیونیستی، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز پنج شنبه شب در پاسخ به این حمله مناطقی در سوریه را بمباران و اعلام کرد: این اقدام به تلافی پرتاب چهار راکت از سوریه به سمت اسراییل انجام شده است.

به گزارش ایسنا، رژیم صهیونیستی در حالی این ادعاهای بی اساس را علیه ایران مطرح می‌کند که این رژیم خود سال‌های متمادی است با اشغال سرزمین فلسطین و زیر پا گذاشتن حقوق فلسطینیان همواره قوانین بین‌الملل را نقص کرده و هیچ‌گاه برای اعمال تروریستی‌اش مسوول دانسته شده است.

رژیم صهیونیستی با تکیه بر این ادعاهای بی‌اساس تلاش می‌کند تا توجه جامعه بین‌الملل را از این حقیقت که سال‌هاست به جنگ و جنایت علیه مردم فلسطین پرداخته منحرف کند.

انتهای پیام

کد N929823

وبگردی