آفتاب
وزیر ورزش و جوانان:

تفکیک سازمان تربیت‌بدنی از جوانان اگر به نفع حوزه جوانان باشد، محقق می‌شود

تفکیک سازمان تربیت‌بدنی از جوانان اگر به نفع حوزه جوانان باشد، محقق می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: تفکیک سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی اگر به نفع حوزه جوانان باشد، محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار «جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود گودرزی در اولین گردهمایی سراسری جوانان ایران با عنوان «جوان ایرانی، گفتگوی جهانی» بیان کرد: ورزش از جذابیت‌های وسیع و گسترده‌ای برخوردار است و مفاهیمی در حوزه جوانان مطرح است که باید به آنها پرداخته شود و نباید در سایه ورزش مورد مغفولیت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه جوانان محور اصلی تحرکات مثبت و منفی اجتماعی هستند گفت: جوانان موتور محرک تصمیمات اصلاح طلبانه هستند و توجه به آنها باید سرلوحه کار باشد و تغییرات ساختاری صورت بگیرد.

گودرزی به تشکل شورای عالی جوانان اشاره و اظهار کرد: در شورای عالی جوانان ارتقای جایگاه حوزه جوانان در کشور مطرح شد و این ارتقا جایگاه باید صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در جدا شدن جوانان از سایه ورزش بحثی نیست افزود: 18 دستگاه ملزم به پرداختن به امور جوانان هستند و مسئولیتی که وزارت ورزش و جوانان بر عهده دارد روشن کردن وظایف آنهاست.

گودرزی به مسائل و امور مربوط به جوانان اشاره و بیان کرد: در راس این امور جدی انگاشتن جوانان به عنوان یک محور اساسی است همچنین مسئله مسکن، ازدواج، اشتغال و غیره که موضوعات مهم و حیاتی در امور جوانان هستند و باید با تصمیمات قدرتمندانه دولت مرتفع شوند.

وی با اشاره به توافقات انجام شده گفت توسعه اقتصادی منجر به شکوفایی خواهد شد که امید است جوانان را در بر گرفته و بدیهی است که آنها می‌توانند موفق شوند.

وی افزود: جوانان با امید و تدبیری که وجود دارد به حقوق خود خواهند رسید.

وزیر امور ورزش و جوانان در خصوص گسست نسلها بیان کرد: فاصله و شکافی که بین نسل جوان و نسل قبل از او وجود دارد یک گسست نیست و این یک نگاه بدبینانه است.

وی افزود: جوانان باید در اتخاذ تصمیمات استراتژیک تاثیرگذار باشند و این باید توسط دولت درک شود.

انتهای پیام

کد N929507

وبگردی