آفتاب

ورود بیرق متبرک امام رضا(ع) به استان کردستان

ورود بیرق متبرک امام رضا(ع) به استان کردستان

هم‌زمان با دهه‌ی کرامت، صبح امروز(شنبه 31 مردادماه) بیرق متبرک امام رضا(ع) از فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کردستان، هم‌زمان با دهه‌ی کرامت، صبح امروز بیرق متبرک امام رضا(ع) از فرودگاه سنندج وارد استان شد و مورد استقبال قرار گرفت.

کاروان رضوی و بیرق امام رضا(ع) با همراهی جمعی از مسئولان استانی، به گلزار شهدا واقع در آرامستان بهشت محمدی سنندج برده شد و پس از آن به بقعه شیخ محمد باقر و بر مزار شهید روحانی استان شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام قرار گرفت.

معاون فرهنگی نماینده‌ی ولی فقیه در کردستان، در حاشیه مراسم استقبال از بیرق امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: حضور در برنامه‌های فرهنگی و هنری، بهزیستی سنندج و اماکن زیارتی از جمله برنامه‌های بیرق در کردستان است.

حجت الاسلام «مهدی فرزی»، خاطرنشان کرد: استقبال مردمی از بیرق در شهرهای قروه، دزج، دلبران، سنندج و بیجار در روزهای دوم تا چهارم شهریورماه از جمله دیگر برنامه‌های بیرق متبرک امام رضا در استان است.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای چهارمین سال متوالی این برنامه به‌مناسبت دهه‌ی کرامت و میلاد حضرت امام رضا(ع) در استان کردستان برگزار می‌شود و خوشبختانه در سه سال گذشته این بیرق با استقبال بی‌نظیر مردم استان مواجه شده است.

معاون فرهنگی نماینده‌ی ولی فقیه در کردستان، یادآور شد: این بیرق از امروز به مدت یک هفته در استان کردستان استقرار خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، مراسم دهه کرامت امسال در سطح شهر و روستاهای استان به‌صورت مردمی برگزار می‌شود که استقبال از این برنامه‌ها در مناطق اهل سنت بسیار پرشور و چشمگیر بوده است.

در پایان یادآور می‌شود، با توجه به این‌که مردم استان کردستان ارادت خاصی به اهل بیت دارند باید اطلاع‌رسانی بیشتری در این خصوص در استان کردستان انجام می‌شد و خبرنگاران استان از ورود بیرق امام رضا(ع) و برنامه‌های آن در سطح استان اطلاع می‌یافتند در صورتی که هیچ یک از خبرنگاران استان در جریان برنامه‌های بیرق متبرک امام رضا(ع) قرار نگرفته‌اند.

انتهای پیام

کد N929485

وبگردی