آفتاب

برگزاری کارگاه تکنولوژی آموزشی و اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه علم و هنر یزد

برگزاری کارگاه تکنولوژی آموزشی و اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه علم و هنر یزد

معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر یزد از برگزاری کارگاه تکنولوژی آموزشی و اخلاق حرفه‌ای در این دانشگاه به مدت سه روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، "محسن برزگری" در این رابطه اظهار کرد: با ظهور و توسعه پدیده فناوری اطلاعات روند، تحولات جهانی با شتابی بیشتر با محوریت اطلاعات و دانش در حال گسترش است به طوری که سرعت گستردگی و عمق تحولات ناشی از فناوری اطلاعات در جوامع، آموزش و شیوه تدریس را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و شیوه آموزش و تدریس در دانشگاه‌ها را دگرگون ساخته است.

وی با بیان این که نیاز به به‌روز بودن شیوه تدریس در دانشگاه نیز از ملزمات ارتقا سطح کیفیت آموزش در دانشگاه‌هاست، افزود: از طرفی آموزش عالی نیز نظامی حرفه‌ای است و اساتید دانشگاه‌ها به عنوان افرادی که مسئولیت تعلیم و تربیت دانشجویان را برعهده دارند باید به اصول اخلاق حرفه ای معلمی آگاهی داشته و به آن پایبند باشند.

برزگری در این باره رعایت اخلاق آموزشی را تضمین کننده‌ی سلامت فرآیند یاددهی و یادگیری در دانشگاه خواند که موجب افزایش تعهد پاسخگویی مدرسان نسبت به نیازهای دانشجویان می‌شود.

وی اعلام کرد: در هیمن راستا نیز برگزاری کارگاه تکنولوژی آموزشی و اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه علم و هنر به مدت تا امروز 29 مرادماه برای اساتید این دانشگاه دایر است.

به گفته وی، دکتر جهانشیری از اساتید دانشگاه علامه طباطبایی و معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی شهید بهشتی برای تدریس در کارگاه تکنولوژی آموزشی و دکتر بیجندی معاون آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ برای تدریس در کارگاه اخلاق حرفه‌ای در آموزش در این مدت انتخاب شده‌اند.

برزگری در پایان اظهار امیدواری کرد که این کارگاه‌ها افزایش سطح کیفی آموزش‌های کاربردی، مهارت و توانمدسازی اساتید و افزایش رضایتمندی دانشجویان از نحوه تدریس، فن بیان و اخلاق حرفه‌ای اساتید را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

کد N928193

وبگردی