آفتاب
سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی:

پیروزی هسته‌ای مرهون حضور مردم در صحنه است

پیروزی هسته‌ای مرهون حضور مردم در صحنه است

سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی اظهار کرد: حضور مردم ولایی کشور در صحنه باعث پیروزی ما در مذاکرات هسته‌ای شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی در جمع خانواده‌های ایثارگر ناجای استان اصفهان اظهار کرد:‌شهدا برای عروج‌شان به سالار شهیدان اقتدا کردند و اگر امام روزی اعلام کرد که انقلاب ما انقلاب ارزش‌هاست این روز را می‌دید. روزی که ما براساس پایبندی به همان ارزش‌هایی که امام گفت به کشوری تبدیل شده‌ایم که امن‌ترین کشور منطقه نامیده می‌شود. اینکه گفته می‌شود ایران امن‌ترین کشور دنیاست فقط نیازمند نگاه به اطراف است. جایی که همه کشورهای دنیا در حال جنگ هستند امنیتی عجیب در ایران حاکم است.

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا و ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ما از خدا امنیت می‌خواهیم و نیروی انتظامی ما باید مفتخر باشد که دست خدا برای ایجاد چنین امنیتی پشت آن‌ها قرار دارد.

ایزدی با بیان اینکه امروز آمریکا در مقابل خون شهدای ایران و ایثارگران ما مجبور به نشان دادن خضوع شده است ادامه داد: دشمن در صحنه‌های مختلف شدیدا در حال تلاش است اما به دلیل رهبری ولی فقیهی مطمئن و حضور توفنده مردم همیشه در صحنه، حالا خودشان نقشه هایشان را بر آب می‌بینند و مجبور به اعلام خضوع می‌شوند.

وی با بیان اینکه ما در همه حالات زندگی‌مان باید از منتظرین باشیم ادامه داد: امروز شهدای ما همه به عهد خود وفا کرده‌اند پس ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و این‌جا من تاکید می‌کنم که هرکس راه شهدا را ادامه ندهد قطعا هم به شهدا و هم به مملکت ایران خیانت کرده است.

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا و ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد:‌امر به معروف و نهی از منکر عین نماز از وظایف ذاتی یک مسلمان است این وظیفه برای هرکس و هر در کجا واجب است. می‌خواهد در خانه باشد یا در خیابان، لب مرز باشد یا در یمن،‌در لبنان باشد یا در سوریه و در عراق باشد یا در کشوری دیگر.

ایزدی افزود:‌ ما نباید بگذاریم دشمن در ایجاد ناهنجاری‌های فرهنگی، ایجاد سستی‌ و ناامیدی در کشور موفق باشد. در جامعه ما اگر همه کسانی که پیرو اسلام هستند در صحنه باشند و به فکر امر به معروف و نهی از منکر باشند انقلاب با همین سرعتی که تاکنون به پیش آمده ادامه خواهد داد.

وی در ادامه سخنان خود به موضوع هسته‌ای اشاره کرد و گفت: امروز کشور ما به قدرتی در جهان رسیده است که تمام کشورهای بزرگ جهان و آن‌هایی که فکر می‌کنند قدرتمند هستند یک طرف میز و نمایندگان ما که به نمایندگی از ما هستند در طرف دیگر می‌نشینند. همه این اتفاقات به دلیل این پیش آمده است که ما همیشه در صحنه حضور داشته‌ایم و آن‌گاه در مقابل دشمنان شکست خواهیم خورد که از صحنه دور شده باشیم.

//اگر نیروهای نظامی لحظه‌ای از جان خود نگذرند ضد انقلاب و اشرار وارد کشور می‌شوند//

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: امروز اگر در کشور امنیت وجود دارد به این دلیل است که شهدا و برکت خون آنها بر روی سر ما قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه اگر امروز با تمام وجود و سربلندی افتخار می‌کنیم که یک وجب خاک کشور در دوران دفاع مقدس به دست کسی نیفتاده است و در طول تاریخ جنگ‌های ایران فقط در این 8 سال دفاع مقدس بوده که ذره‌ای خاک ازکشور به دست دشمن سپرده نشده است به دلیل همین رشادت‌های فرزندان شما خانواده‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه سال‌ها باید پژوهشگران ، دانشمندان و محققان دنیا 8 سال دفاع مقدس ایران را واکاوی کنند ادامه داد: نیت الهی و رهبری الهی باعث شده است تا کشور از چنین جنگی سربلند خارج شود.

اشتری به بحران‌های بعد از دفاع مقدس در کشور اشاره کرد و گفت: اطاعت از ولی امر باعث شده است که کشور از این بحران‌ها خارج شود و با توجه به اینکه تمام دنیا سعی دارند ایران را کشوری ناامن نشان دهند اما نتوانسته‌اند چنین کاری را انجام دهند.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه ما در غرب، شرق و شمال غرب کشور با اشرار و ضد انقلابیون درگیر هستیم ادامه داد: جمع کثیری از شهدای نیروی انتظامی مرزدارانی هستند که از 8 هزار و 700 کیلومتر مرز کشور دفاع می‌کنند. آن‌ها مردانی هستند که همواره هشیار و بیدار بوده و درصدد هستند تا اشرار و سوداگران مرگ را ناکام سازند تا دل تمام مردم ایران شاد شوند.

وی با بیان اینکه ما از تمام تجهیزات روز برای دفاع از مرز و جلوگیری از نفوذ اشرار و ضد انقلابیون استفاده می کنیم ادامه داد: گاهی هیچ چیز نمی‌تواند جلوی ضدانقلاب و اشرار و قاچاقچیان را بگیرد و فقط این جان انسان‌ها است که گاهی یک شرور یا یک ضد انقلاب یا یک سوداگر مرگ را می‌تواند ناکام کند.

اشتری در پایان سخنان خود تاکید کرد:‌ تمام فرماندهان باید با سرکشی به خانواده‌های شهدا بهبه درددل این خانواده‌ها گوش فرادهند.

انتهای پیام

کد N927874

وبگردی