آفتاب

برگزاری جشنواره موسیقی محلی و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در کردستان

برگزاری جشنواره موسیقی محلی و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در کردستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان گفت: به مناسبت هفته دولت برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری موسیقی محلی و نمایشگاه‌های صنایع دستی در استان کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کردستان، رسول اشتودان به برنامه‌های میراث فرهنگی کردستان در هفته دولت اشاره و اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برنامه‌هایی از جمله برپایی نمایشگاه صنایع دستی در سه شهر استان، معرفی صنعتگران برتر استان و اهداء جوائز به آنها و معرفی واجدین شرایط دریافت تسهیلات صنایع دستی به بانک‌های عامل برگزار می‌شود.

وی همچنین افزود: برگزاری مسابقات حضوری با موضوع پیوند و ارتباط کودکان با میراث فرهنگی و اهداء جوائز به آنان، رایگان بودن بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی سطح استان، برگزاری نمایشگاه در فضای موزه سنندج و خانه کُرد، اجرای برنامه موسیقی محلی منطقه کردستان و برگزاری تئاتر خیابانی با موضوع خدمات دولت از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دولت است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، اجرای مسابقه همگانی مرتبط با اطلاعات گردشگری استان و اهداء جوائز به برندگان و دیدار مدیرکل میراث فرهنگی استان با خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگر را از دیگر برنامه‌های دولت برشمرد.

به گزارش ایسنا، استان کردستان یکی از استان‌های گردشگرپذیر و بکر از نظر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشکری است که سالانه گردشگران و مسافران زیادی وارد این استان می‌شوند.

انتهای پیام

کد N927588

وبگردی