آفتاب
لاریجانی در بدو ورود به شیراز مطرح کرد:

لزوم ارزیابی دقیق از نیازهای استانی در تدوین برنامه ششم

لزوم ارزیابی دقیق از نیازهای استانی در تدوین برنامه ششم

رئیس مجلس با تاکید بر ضرورت ارزیابی دقیق از نیازهای استانی در تدوین برنامه ششم ، گفت: ارزیابی اجرای قانون بودجه و میزان توفیقات حاصل در این زمینه نیز در سفر به فارس پیگیری خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی لاریجانی امروز (پنجشنبه ۲۹ مردادماه) برای شرکت درمراسم بزرگداشت حضرت احمد بن موسی(ع) به شیراز سفر کرد.

وی در بدو ورود به استان فارس در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز درجمع خبرنگاران درخصوص اهداف سفر گفت: این سفر فرصتی را فراهم می کند که بتوانم از نزدیک با مدیران اجرایی استان فارس گفت و گوهایی در خصوص شرایط پروژه های عمرانی، صنعتی و دیگر مسائل داشته باشم و ارزیابی از میزان پیشرفت آن انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ارزیابی اجرای قانون بودجه و میزان توفیقات حاصل در این زمینه نیز در سفر به فارس پیگیری خواهد شد به دلیل اینکه لازم است در آستان برنامه ششم توسعه نیازهای داخلی استان فارس بررسی شود.

دکترلاریجانی افزود: بعضی از نکات را نمایندگان استان فارس درمجلس مطرح کرده اند که دراین سفر بررسی خواهد شد و درجلسه اداری استان فارس به مسائل استانی رسیدگی خواهد شد.

رئیس مجلس گفت: حضور در جشنواره فرهنگی هنری شاه چراغ که در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) برگزار خواهد شد از دیگر برنامه های ما در سفر به این استان است.

کد N927524

وبگردی