آفتاب

محجوب دوباره مسافر مسابقات جهانی شد/ صفویه: برای او آرزوی موفقیت دارم

محجوب دوباره مسافر مسابقات جهانی شد/ صفویه: برای او آرزوی موفقیت دارم

دارنده مدال طلای المپیک نوجوانان برای جواد محجوب در مسابقات جهانی آرزوی موفقیت کرد و گفت: با انگیزه بالا در حال تمرین برای حضور در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا و جهان هستم.

رامین صفویه در گفتگو با ایسنا درباره مشکل ممنوع الخروج بودنش از ایران که باعث شد نام او از میان نفرات اعزامی به مسابقات جهانی خط بخورد اظهار کرد:به دلیل اینکه مشمول هستم و باید به سربازی بروم نمی‌توانم به خارج از کشور بروم اما از مهر ماه در دانشگاه درسم آغاز می‌شود و انشالله مشکلم برای خروج از کشور حل خواهد شد.

دارنده مدال طلای المپیک نوجوانان افزود: پس از اینکه نامم از میان نفرات اعزامی خط خورد از انگیزه‌ام برای کسب موفقیت ذره‌ای کاسته نشده و با انگیزه مناسب در حال تمرین هستم تا خود را برای حضور موفق در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا که دو ماه دیگر در تایلند و همچنین مسابقات جهانی جوانان که 10 روز پس از آن در ابوظبی برگزار می‌شود آماده کنم.

وی با آرزوی موفقیت برای جواد محجوب جودوکار وزن 100- کیلوگرم تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: محجوب از جودوکاران خوب ایران محسوب می‌شود و می‌تواند در رقابت‌های جهانی موفق عمل کند.

صفویه خاطرنشان کرد: مهم این است که برای ایران در مسابقات جهانی مدال بدست بیاید و بر همین اساس امیدوارم محجوب با تلاشی که از خود نشان خواهد داد بتواند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

انتهای پیام

کد N926849

وبگردی