آفتاب

اتحادیه عرب، تحریم تولیدات صهیونیستی در کشورهای عربی را خواستار شد

اتحادیه عرب، تحریم تولیدات صهیونیستی در کشورهای عربی را خواستار شد

اتحادیه عرب ضمن تاکید بر اینکه تحریم تولیدات اسرائیلی پیامی مسالمت آمیز برای مقابله با ظلم و ستمی است که در حق فلسطینی‌ها روا داشته می‌شود، خواهان تحریم مجدد تولیدات اسرائیلی در کشورهای عربی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه رأی العام کویت، محمد صبیح، معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین و اراضی اشغالی تاکید کرد: تحریم پیام سیاسی به اسرائیل در مخالفت با نقض قوانین بین المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل است چنان که امروز شاهدیم تحریم تولیدات اسرائیلی در سطح جهانی رو به افزایش است.

وی بر لزوم از سرگیری تحریم تولیدات اسرائیلی و دادن اولویت به تولیدات عربی به عنوان اصلی مهم در ساخت اقتصاد جهان عرب تاکید کرد.

وی خواهان تقویت تماس‌های کشورهای عربی برای هماهنگی در تحریم رژیم صهیونیستی شد تا این رژیم دست از نژادپرستی و تندروی خود بردارد.

صبیح تاکید کرد تحریم اسلوب و روشی برای فعالیت جهت اصلاح اوضاع و مقابله با ظلم و ستمی است که مردم فلسطین از آن رنج می‌برد.

وی از تحریم تولیدات شهرک‌های اسرائیل توسط اتحادیه اروپا تقدیر و تاکید کرد: اسرائیل پس از وارد آمدن خسارت‌هایی به ارزش 22 میلیارد دلار نگران "سونامی تحریم عربی و اروپایی" است.

انتهای پیام

کد N926787

وبگردی