آفتاب
بادامچیان در گفتگو با مهر:

اصولگرایان در انتخابات خبرگان از لیست جامعتین حمایت می‌کنند

اصولگرایان در انتخابات خبرگان از لیست جامعتین حمایت می‌کنند

رئیس کمیته سیاسی انتخابات جبهه پیروان، با بیان اینکه هنوز اصولگرایان به مدل وحدت برای انتخابات مجلس نرسیده اند، گفت: در انتخابات خبرگان از لیستی که از سوی جامعتین منتشر می شود، حمایت خواهیم کرد.

اسدالله بادامچیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اصولگرایان در تلاش هستند که با محوریت روحانیت، یکصدا در انتخابات شرکت کرده و لیست واحد ارائه دهند.

رئیس کمیته سیاسی انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری، با بیان اینکه مدل‌ها و روش‌های زیادی برای ارائه لیست واحد مطرح است، گفت: هنوز هیچ یک از این مدل‌ها نهایی نشده است.

وی همچنین با اشاره به نشست انتخاباتی مشترک ایثارگران، موتلفه و پایداری، گفت: این نشست با هدف ایجاد وحدت میان اصولگرایان است و قرار نیست این سه حزب به جای دیگر طیف‌های اصولگرایی تصمیم‌گیری کنند.

بادامچیان افزود: این سه حزب، لیست مشترکی جدای از مجموعه اصولگرایی نخواهند داد و در نهایت یک لیست از اصولگرایان برای انتخابات بسته خواهد شد.

رئیس کمیته سیاسی انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری، همچنین با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: استراتژی اصولگرایان در این انتخابات حمایت از لیست جامعتین است و هر لیستی که جامعتین منتشر کند، ما از آن حمایت خواهیم کرد.

به گزارش مهر پیش از این حجت الاسلام آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به حدود ۵۰۰ ساعت نشست مشترک اصولگرایان برای رسیدن به وحدت خبر از مدل وحدت اصولگرایان برای انتخابات مجلس داده و گفته بود: ما تاکنون و پس از نشست‌های متعدد، به راهکاریی برای انتخابات آینده رسیدیم که دو نفر از هر سه ضلع موتلفه پایداری و ایثارگران را معین کنیم و هر کسی که می‌خواهد وارد انتخابات شود، تحت این سه ضلع و شش نفر باشد. اگر این‌طور پیش برود، در واقع توافقی ایجاد شده است.

کد N926269

وبگردی