آفتاب
در آستانه حضور در رقابتهای جهانی؛

پایان اردوی شاگردان خادم با انجام تمرینات ایستگاهی

پایان اردوی شاگردان خادم با انجام تمرینات ایستگاهی

اردوی تیم ملی کشتی آزاد امروز سه‌شنبه با انجام تمرینات ایستگاهی در خانه کشتی تهران به اتمام می‌رسد.

علی بیات در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر که تمرینات ۱۵ روزه آزادکاران امروز به پایان می‌رسد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اردونشینان آزادکار مدت‌هاست که تمرینات سنگین و ویژه‌ای را برای حضور در رقابتهای جهانی آمریکا پشت سر می‌گذرانند و اردوی فعلی نیز با توجه به مدت زمان برنامه‌یزی شده و مدون، امروز پایان می‌یابد.

وی ادامه داد: کشتی‌گیران باید امروز تمرینات ایستگاهی را پشت سر بگذارند و سپس به یک استراحت کوتاه پرداخته و خود را برای اردوی بعدی آماده کنند. اردوی فعلی از روز ۱۶ مردادماه آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد و قرار است اردوی بعدی و پایانی تیم ملی کشتی آزاد از روز جمعه در خانه کشتی آغاز شود.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در پایان گفت: مهمترین نیاز کشتی گیران که ماه‌ها در اردوهای شبانه‌روزی تمرین و تلاش کردند، حمایت مسئولان ورزشی کشور است. این ورزشکاران بارها در عین بی‌توجهی از عهده کارهای بزرگی بر آمدند و انصاف نیست که در تنهایی و سکوت مهیای حضور در رقابتهای جهانی شوند.

رقابتهای کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک ۲۰۱۶ برزیل طی روزهای ۱۶ تا ۲۱ شهریورماه در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود.

کد N924950

وبگردی