آفتاب

کیانوش‌راد: استیضاح وزیر اقتصاد به قوه متفکر بخش اقتصادی دولت آسیب‌ می‌زند

کیانوش‌راد: استیضاح وزیر اقتصاد به قوه متفکر بخش اقتصادی دولت آسیب‌ می‌زند

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر اقتصاد به التهاب بازار کسب و کار و ایجاد توهم در میان مردم و گسترش نگرانی در حوزه اقتصاد موثر خواهد بود.

محمد کیانوش‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره کارت زرد سوم مجلس و احتمال استیضاح وزیر اقتصاد، اظهار کرد: استیضاح وزیر اقتصاد در حالی که همه جنا‌ح‌های سیاسی نسبت به وضعیت اقتصادی کشور پس از تحریم‌ها دل‌نگران و در عین حال امیدوار هستند، موجب آسیب زدن به بخشی از قوه متفکر بخش اقتصادی دولت می‌شود.

وی همچنین افزود: بخش اقتصادی دولت وزیری با صلاحیت بالای علمی و غیرسیاسی دارد و استیضاح در گسترش نگرانی در حوزه اقتصادی موثر خواهد بود. امیدواریم که اکثریت نمایندگان مجلس با رأی خود پاسخ مناسب و واقع بینانه‌ای به این رفتارهای نابهنگام برخی نمایندگان بدهند.

کیانوش راد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ظاهراً مجلس برای این‌که همچنان مورد توجه قرار گیرد، سعی در انجام عملیات نمایشی برای اثبات حضور خود در صحنه سیاسی ایران دارد. سخنان یکی از نمایندگان مجلس در نطق قبل از دستور و حمله تهدیدآمیز وی علی‌القاعده باید با برخورد قوه قضائیه مواجه می شد. همانگونه که قوه قضائیه بارها از عنوان مدعی العموم استفاه کرده و به میدان آمد باید در موضوع هتک حرمت به رئیس مجلس شورای اسلامی نیز باید از خود خکس‌العمل نشان می‌داد.

انتهای پیام

کد N924860

وبگردی