آفتاب

دفتر نتانیاهو دیدار با نمایندگان حماس را تکذیب کرد

دفتر نتانیاهو دیدار با نمایندگان حماس را تکذیب کرد

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برخی اخبار منتشر شده درباره دیدارهای نمایندگان این رژیم با اعضای گروه حماس را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، در بیانیه ای که دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی منتشر کرد آمده است که تل آویو هیچ گونه مذاکره و گفتگوی مستقیم و غیر مستقیمی با استفاده از طرف های سوم با گروه حماس، ندارد.

در روزهای اخیر گزارش هایی منتشر شده بود که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و رژیم صهیونیستی در حال مذاکره پنهانی در قاهره پایتخت مصر هستند.

دفتر بنیامین نتانیاهو همچنین درباره برخی اخبار منتشر شده درباره گفتگوهای ترکیه و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط اعلام کرد که رسیدن به توافقی دوجانبه بسیار دور از ذهن است.

پیشتر نیز محمود زهار از مقامات ارشد حماست گفته بود: هیچ گفتگویی، چه مستقیم و چه غیرمستقیم، بین حماس و اسرائیل وجود ندارد. آن‌هایی که با مقامات اسرائیلی گفتگو می‌کنند عضو تشکیلات خودگردان فلسطینی هستند، ما اینجا در غزه به طور مستقیم با اسرائیلی‌ها به خصوص در مورد مسائل امنیتی، تماسی نداریم.

گفتنی است روزنامه یدیعوت آحارونوت در اردیبهشت ماه اسرائیل اعلام کرد که نمایندگان رژیم صهیونیستی و حماس برای دستیابی به یک آتش بس بلندمدت گفتگوهایی انجام داده‌اند.

 

کد N924708

وبگردی