آفتاب
با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب؛

نوروزی:‌ خطوط قرمز ترسیمی رهبری، عامل مقابله با نفوذ آمریکا در کشور

نوروزی:‌ خطوط قرمز ترسیمی رهبری، عامل مقابله با نفوذ آمریکا در کشور

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: رعایت خطوط قرمز رهبری در همه شئون می‌تواند مانع نفوذ آمریکا و غرب در کشور شود.

رحمت‌الله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در در دیدار علما، صاحبنظران و میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیونهای اسلامی گفت: رهبری در یک زمان و برهه حساس و کم نظیر بیاناتی داشتند که می‌تواند مسیر روشنی را در زمان بررسی توافق وین در مجلس برای نمایندگان ترسیم کند.

وی افزود: امام خمینی فرمودند آمریکا ذاتا یک تروریست است و امروز هم همان خوی همیشگی خود را حفظ کرده و به نوع دیگری در منطقه می خواهد به این اهداف خود دست یابد و آن هم نفوذ سیاسی و فرهنگی در کشورها است لذا ما باید با هوشیاری این روش و مشی جدید آمریکا را با همان خوی همیشگی‌اش بفهمیم و با آن مقابله کنیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: ملت ایران و مسلمانان واقعی در سراسر دنیا همیشه اثبات کردند که به دنبال صلح و تعامل با دنیا هستند و در مساله هسته‌ای هم همین موضوع را نشان دادیم ولی باید هوشیار باشیم که از این حسن نیت سوء استفاده نشود و آمریکا اهداف خود را در غالب توافق محقق نکند.

انتهای پیام

کد N924495

وبگردی