آفتاب

رهبر معظم انقلاب: اجازه نفوذ سیاسی،اقتصادی و فرهنگی آمریکا در کشورمان را نمی دهیم

رهبر معظم انقلاب: اجازه نفوذ سیاسی،اقتصادی و فرهنگی آمریکا در کشورمان را نمی دهیم

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: نه نفوذ اقتصادی آمریکا را در کشور اجازه خواهیم داد، نه نفوذ سیاسی و نه نفوذ فرهنگی. با همه‌ توان -که بحمدالله این توان، امروز زیاد هم هست- با این نفوذ مقابله خواهیم کرد‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری ایشان در دیدار اعضای مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام و اتحادیه‌رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، گفتند: مصداق مجاهدت برای ما پیروان اهل بیت (ع) مبارزه با راه و نقشه‌های استکبار است. اولاً باید دست دشمن را بشناسیم و بعد با برنامه‌ریزی، با اهداف دشمن مبارزه کنیم‌.

رهبر انقلاب فرمودند: به خیال خودشان در این توافقی که البته تکلیف آن معلوم نیست -نه معلوم است اینجا تصویب بشود و نه معلوم است آنجا تصویب بشود- نیت آنها این بود که از این توافق راهی پیدا کنند برای نفوذ در کشور؛ ما این راه را بستیم؛ ما این راه را به طور قاطع خواهیم بست. نه نفوذ اقتصادی آمریکا را در کشور اجازه خواهیم داد، نه نفوذ سیاسی و نه نفوذ فرهنگی. با همه‌ی توان -که بحمدالله این توان، امروز زیاد هم هست- با این نفوذ مقابله خواهیم کرد‌.

رهبر انقلاب، افزودند: ما برای مردم مظلوم یمن غصه می‌خوریم و دعا می‌کنیم و هر کمکی بتوانیم به آنها می‌کنیم. یک کشور را دارند خراب می‌کنند؛ اهداف سیاسی را با حماقت دنبال می‌کنند.

ادامه دارد.....
27214

کد N924131

وبگردی